{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Jer der bruger Baldrian... {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jer der bruger Baldrian til vovserne nytårsaften, hvordan doserer I? Jeg mindes at have fået at vide at man skal starte en lille uge før nytårsaften, men kan ikke huske detaljerne. Nogle søde beaglefolk har nemlig foræret os en halv pakke, men jeg kan ikke få fat i dem og høre hvordan det lige var med doseringen smiley

Glædelig jul!
Louise

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der bruger Baldrian...
  • #1   25. dec 2007 mener det er en pille til 10 kg hund - har dog ikke hørt at man skal starte i god tid - men finder du ike nogen der ved det 100% så skriv privat til mig i aften, for der er jeg hjemme og jeg har det skrevet ned, hvor meget de skal have

• #2   25. dec 2007 Det kommer MEGET an på hvor stærke pillerne er. Nu bruger vi dem ikke nytårsaften, men til alene hjemme og jeg har erfaret at der er stor forskel på hvor stærke pillerne fra de forskellige producenter...

Jeg fik af vide at jeg skulle give min hund een pille (en dag hvor jeg alligevel var hjemme til at holde øje med ham) og hvis han ikke "sejlede" i øjnene en halv time senere skulle han have en mere...

Det er også meget forskelligt fra hund til hund hvor meget de skal have - James på 10 kg "sejlede" heller ikke efter 2 piller, som min adfærdskonsulents schæfer ville gøre. Det skal lige siges at han dog var påvirket - han viste det bare ikke...

Kommentér på:
Jer der bruger Baldrian...

Annonce