{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

"usynlig" løbetid {{forumTopicSubject}}

tja jeg har aldrig hørt om det som jeg selv kalder usynlig løbetid.. men Coco er åbenbart i løbetid, i hvertfald ifølge dyrelægen som har kigget på hende i dag..
vi har intet opdaget eller set ikke en eneste lille dråbe blod..

er der nogen som har olevet det elle har hørt om det før..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "usynlig" løbetid
  • #1   21. dec 2007 Har kun hørt om det beskrevet som en hvid løbetid. Ved ikke om det er det samme, og ve heller ikke om tæven kan blive befrugtet, Hvad sagde din dyrlæge??

• #2   21. dec 2007 Daisy drypper heller ikke når hun er i løbetid :o)

• #3   21. dec 2007 snow.. det var min mor der var afsted med hende, men skulle vis være det sammen med befrugtningen.. og ja det er vist det der hedder hvid løbetid

ja det er faktisk rart nok, for vi skal jo besøge diverse familie her i julen og så slipper vi for at frygte at hun kommer til at plette på de forkerte gulvtæpper...

• #4   21. dec 2007 Jeg kan heller intet se på min tæve herhjemme...hun hverken drypper eller hæver op...

• #5   21. dec 2007 shanti har været hævet men der er ikke den mindste spor af blod. til gengæld har hun dryppet en smule gennemsigtigt 2 gange og drengene er HELT vilde efter hende..

• #6   21. dec 2007 Hvis hun hverken drypper eller hæver op, hvordan ved du så hun er i løb?
    - det har jeg godt nok aldrig oplevet... ;o)

• #7   21. dec 2007 jeg har godt nok aldrig oplevet en hvid løbetid på en af mine tæver UDEN at hun/de hævede op!....men jeg har oplevet at de bare var laaaaaang tid om at starte blødning, og dermed duftede og teede sig i extra lang tid...

min ungtæve Bonnie er arveligt belastet...helt tilbage til hendes oldemor har vi haft tæver på linien med Hvid løbetid...så det er ikke fremmed her i huset;o)

• #8   21. dec 2007 Har hørt at specielt den første løbetid kan være ret usynlig.

• #9   21. dec 2007 ja troede det heller ikke da jeg fik det af vide af de tidligere ejerer...men jo man kan intet se på hende...andet end at min hanhund og andres var lidt for vilde med hende lige pludselig...håber hendes løbetider ændrer sig til det lidt mere normale...hun har indtil videre nok haft 3 løbetider. Må stole på min han når han siger "lidt for lækker" :o)

• #10   21. dec 2007 ...en anden teori kan selfølgelig osse være at hun først har fået sin første løbetid i juli måned i år, for der var hun i løb. Hos de tidligere ejere blev hun uheldigvis parret, fordi de ikke kunne se hun var i løb og deres han ingen interesse havde vist forinden. Hun fik hvalpe i september og jeg har overtaget hende i oktober. Så måske hun slet ikke har været i løb hos mig endnu? Måske hun er bare er en der dufter godt uden hun er i løb?
    Ja bare min teori...den lyder mest logisk :o) Synes osse selv det ville være mærkeligt med en tæve der ingen sugekop havde i forbindelse med løbetid...

• #11   21. dec 2007 kan høre det faktisk ikke er så sjællend end da..
    smil..

Kommentér på:
"usynlig" løbetid

Annonce