{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bløder...
  • #1   19. dec 2007 altså sådan er det når tæven er i løbetid. Personligt er jeg ikke til at hunden skal have underbukser på under løbetiden for så kan hun ikke gøre sig ren og jeg synes også de lugter mere så. men mange brugter trusser med bind i eller de speciellavet løbetidsbukser man kan købe i dyrbutikkerne

• #2   19. dec 2007 Man kan købe løbetidsbukser hos dyreforetningerne.. Og det kunne vores hund da hun var 1år. Det andet er helt normalt.

• #3   19. dec 2007 men vil du være fri for løbetider fremover så få hende da sterilliseret. Vores tæve blev det i år, men nu har vi også en han i forvejen

• #4   19. dec 2007 Laura blødte som et vandfald her da hun var i løb første gang og hun var bestemt ikke god til at ordne det selv...
    Så på med et par kinky hundeunderhylere !

Din hund vil nok protestere og hoppe surt rundt de første par timer, men på 2. dagen burde hun ha' vænnet sig til det !

• #5   19. dec 2007 Hej Louise, alle tæver`s kønsdele hæver op når de nærmer sig, og er i løbetid, det er bl.a. en af måderne hvor på man kan se, at de er i løbetid.. Visse tæver er utroligt dygtige til at holde sig rene, så man aldrig ser en blodplet, hvor andre igen bløder over alt, og bare lader det være sådan, det gør mine 2 desværre, og sikke et grisseri ;o). jeg har prøvet at gi mine bukser på, dem der er specielt lavet til hunde i løbetid, men de bider dem istykker med det samme, 1bid og bukserne er færdige. så det kan hurtigt blive dyrt at prøve at vænne hunden til de bukser man kan købe til det formål.Men måske din kan vænne sig til Boxershorts som Trine nævner. Held og lykke med forøgene. Knuz fra anita.

• #6   19. dec 2007 LOOOL... Hvor kom alle de svar fra, jeg syntes kun jeg så 1 da jeg skrev mit indlæg. Jeg må vist værer ved at blive senil..GH. af mig selv lige nu...

Kommentér på:
Bløder...

Annonce