{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfald..
  • #1   18. dec 2007 nej har aldrig prøvet ? men sys det er synd for de hunde der prøver det :d

• #2   18. dec 2007 Tja jeg har nu fortalt om vores tidligere hunds angreb på en anden hund. Sagen endte med at Freja - vores hund - blev aflivet med det samme!!!!! Kig evt. i hendes fotoalbum, der er det nok beskrevet lidt mere detaljeret...

• #3   18. dec 2007 Uden nogen tror at vi bare afliver - så skal jeg måske lige skrive, at Freja var MEGET tæt på at tage livet af den anden hund.... Og det var fuldstændig umotiveret....!

• #4   18. dec 2007 No har aldrig oplevet det .... 7-9-13.....

• #5   18. dec 2007 Oplevede det 3 gange med Kira.....

Det sidste var en af de helt grimme og hendes psyke ændrede sig fra at være en glad og omgængelig hund i samværd med andre til en frådende hund der kun havde tanke for EN ting.

Uanset hvad vi gjorde ændrede det sig aldrig.

• #6   18. dec 2007 Vores gamle GD tæve, som havde været sultet og mishadlety af tidligere ejer, overfaldt en lille hund (Border terrier) Engang da vi havde været på tur med hundene og vi åbnede bagsmækken i vores indkørsel(Havde ikke set der kom en gående ude på vejen), hun tog den ind i munden og nærmest legede lidt med den, så spyttede hun den ud igen, men der var ikke sket noget med den heldigvis, andet end den var forskrækket.

• #7   18. dec 2007 Tina: Jamen sådan et "almindeligt" hystade udfald ville jeg absolut heller ikke tillade og ville blande mig... Og naturligvis ikke ty til aflivning i sådan et tilfælde...

Men når det er SÅ tæt på at være med døden til følge og SÅ umotiveret - så som du skriver - mener jeg ikke der er nogen anden udvej....

• #8   18. dec 2007 Tina: Absolut ikke - man havde jo ikke forventet/ regnet med at det var den måde man måtte sige farvel til sin lille pige... Og selv om man ved hvad det er for en type hund man har - forventer man jo en eller anden form for advarsel først... Men der var slet ikke noget... Vi havde nok bidt mærke i, at hun begyndte at blive lidt en strigle når hun var i skoven med andre hunde - men slet slet ikke på den måde....

• #9   18. dec 2007 Møffe har overfaldet min brors hund en gang og mine forældres cairn 3 gange.
    -nu er det ikke sådan at vi ikke gør noget for at undgå det, men første gang (på begge) var fordi jeg ikke anede at hun havde problemer med andre hunde (havde tidligere ejer "glemt" at nævne) og de to andre gange var cairn'en sluppet ud.

-Møffe er nu bedste venner med mn brors hund, og cairnen og hende kan færdes udenfor sammen hvor de så bare ignorerer hinanden.

Kommentér på:
Overfald..

Annonce