{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

epilepsi andfald( måske) .... {{forumTopicSubject}}

hej alle. lige en lille hilsen her fra Tenerife, hvor jeg og King stadig er på ferie(er tilbage 15 jan.)

Har haft et par dårlige dage hernede, hvor King ikke har haft det så godt. Men det har svinget meget. Han har et par episoder om dagen, hvor hans bagkrop går i kramper, og han har virkelig ondt kan man se. han pisser på gulvene og er meget ked af det. Når kramperne kommer, kan han knap gå på bagbene, og han kan slet ikke styre dem. lidt efter er det overstået og han har det fint igen. Men jeg er jo helt ødelagt over det, det jo klart. Dyrlægen hernede har taget blodprøver, og alt er helt okay, ingen infektioner eller lignende. Han mener det er epilepsi, men er ikke sikker endnu. Vi har fået "sukkervand" med hjem, og noget protein pasta ting som han skal ha hver dag, og hvis kramperne fortsætter, skal han ha epilepsi piller smiley nogen der nogensinde har prøvet lignende??? det værste er sgu uvisheden, når ens lille hund bare har det skidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  epilepsi andfald( måske) ....
  • #1   17. dec 2007 jeg har en puddel der også har det, men vi kan styre hans anfald ved ikke at give ham kød

• #2   17. dec 2007 ja vi prøvede det med vores hund Zack, vi fik piller til den, sådan nogen stikpiller. men nej ikke sjovt at opleve smiley

• #3   17. dec 2007 Den hund vi havde da jeg var lille - en boxer - led af epilepsi. Han lå på gulvet og rystede af kramper, kastede op ud af mund og næse og øjnene vendte så de kun var hvide.. han blev aflivet..

• #4   17. dec 2007 sara: sådan husker jeg jo også hunde med epilepsi anfald får det...så slemt er det dog heldigvis ikke her, men det kun bagkroppen der går i kramper.. det ser frygteligt ud,.. ved fandme ikk hva jeg skal gøre..det svært når deres dyrlæge mest taler spansk, og jeg taler kun lidt spansk, så kommunikation foregår på spansk/engelsk og det ikk et hit..

• #5   17. dec 2007 Min Emma havde epilepsi og når hun havde anfald væltede hun om og krampede i hele kroppen. Hun savlede og sked som regel osse under anfald. Anfaldene ku vare fra 10 min til en halv time, det værste hun havde varede i 2 timer - ikke konstant, men der kom anfald oveni hinanden nærmest. Bagefter var hun forvirret og tørstig og vandrede hvileløst rundt inden hun faldt i en dyb søvn.
    Hun fik insulin hver aften kl. 18 (det skulle være meget præcist hver dag) og specialfoder. Selvom dyrlægen gav hende max ½ år levede hun 1½år ekstra. Hun var 13½ år da hun blev aflivet.

Kommentér på:
epilepsi andfald( måske) ....

Annonce