{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

en lille sol stråle {{forumTopicSubject}}

Ja er bare så lykkelig.. her i går, ja dagen gik ca nogen lunden som den plejer.. Vi har købt en grime til buffy som vi var ude og afprøve på en god gå tur, gik skide godt, pludeslig havde jeg fuldstændig styr på min hund. jubiii.. nå vi kom hjem og hundene lagde sig lidt til ro... Nu skal det lige sige at vi har haft lidt problemer med lille eddi.. Han har haft svært ved at blive renlig og lystre i det hele taget kun 7 ud af 10 gange. selvfølgelig ved vi godt at man ikke kan forvente så meget af en hvalp på 6 måneder men man må vel forvente at hunden kan dække og sådan nogle små lette ting, men ikk eddi, vi har øvet og øvet han fatter det bare ikk... nå men tilbage til igår.. Vi fik så nogle spanske gæster til spisning inde ved min kærestes forældre (de bor lige ved siden af) og tog eddi med der ind.. de har selv en hund tutsi som faktisk er eddis mormor.. nå men min svigermor kom så til at lukke eddi og tutsi ud uden opsyn.. så skyndte mig ud birthe kaldte på tutsi og jeg fløjtede en gang og hvem kom suende rundt om hjørnet.. min dejlige eddi.. (han plejer ikke altid at komme når man har næsen begravet i jorden.. så fik eddi da lige en masse ros.. senere gik jeg og kedet mig lidt så ville lige ove/lege lidt indedørs trix med dem.. og tror mig efeter 4 forsøg kan eddi nu lægge sikke på komando argghhh var bare hellt måløs han er bare så fin min lille vovse.. åhaaa vi skal bare ud og lege i da og ja tror vi slutter af med lidt mere at lægge sig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille sol stråle
Kommentér på:
en lille sol stråle

Annonce