{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Stemmer og udfordringer mv på HG ???? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ny bruger her på HG.....jeg har ikke helt fattet dt med udfordringer og stemmer og hvordan man gør!!! Hvordan akn jeg lærer det....jeg har sat min hund, Cille - chihuahua, på og hun har fået kommentarer og en udfordring, jeg kunne godt tænke mig at finde ud af det, så jeg kan give stemmer tilbage til de flotte hunde der har stemt på Cille.......!!! Er der nogle der kan hjælpe ??? Mange tak :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemmer og udfordringer mv på HG ????
  • #1   15. dec 2007 Du går ind på de forskellige hundes profil, og her kan du så valge at give dem karakterer fra lav til ekstra høj. Du har dog kune begrænsede ekstra høje, så dem skal du bruge med omtanke *s*

Du har 3 udfordringer at kunne dele ud af, og du udfordrer en anden hund, ved at gå ind på den på profil og så står der på en linie: Klik her for at udfordrer denne hund. Så venter man på at brugeren accepterer, og så går der 7 dage hvor dine udfordringer så kører. Når de 7 dage så er gået, så har du igen 3 udfordringer at dele ud af..

Håber det var lidt af en hjælp?

Julehilsner fra Balto

• #2   15. dec 2007 de hunde der har været inde at give din hund en bedømmelse kan du komme til ved at klikke på det billede der er ved siden af kommentaren, så går du til pågældenes profil

• #3   16. dec 2007 Tak for svarerne!
    Når i skriver at man har et begrenset antal ekstra høje stemmer.....ved i så hvormange det er??

• #4   16. dec 2007 Det står ud for der hvor du kan bedømme.

Kommentér på:
Stemmer og udfordringer mv på HG ????

Annonce