Update Mollie (åbent kødsår) {{forumTopicSubject}}
Update på igår: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=153300
Så er Mollie og jeg hjemme fra dyrlægen igen og hun er blevet lappet sammen igen med 6 sting på det 2½ cm lange åbne sår på ryggen. Hun har det efter narkosen og omstændighederne godt. Der var dog lidt "panik" i starten da Mollie begyndte at hyperventilere under narkosen og stoppede med at trække vejret et par gange, men så holdt det op igen.
Såret blev først klippet lidt til og så syet sammen igen. Dyrlægen mener det bliver pænt igen. Hun var dog lidt bekymret for Mollies ryg da hun halter lidt/går lidt mærkeligt så nu skal vi lige opservere hende og holde øje med hende. Men vi krydser fingre.
Det hele løb så op i 2500 kr som vi så kan tage over og give til ejeren lidt senere idag og sige glædelig jul... men samtidig skal han vide at det ikke er helt slut endnu hvis der er problemer med hendes ryg.
Nu ligger hun bare her ved siden af mig på hendes pude med et tæppe på og sover rusen ud
Men er glad for at min lille pige tog det så flot:)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
sep 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.558
Nu ikke for at køre hetz, men den eneste hund der har bidt ud efter Ludvig for alvor var en Schæfer...
Jeg er ikke bange for Schæfre og vores hundetræner har en som er Ludvigs bedste ven...
Men nu har der været så meget MOD muskelhunde/kamphunde, men det her beviser jo bare at det IKKE er racen men den anden ende af linen den er gal med....
Update Mollie (åbent kødsår)