ny gruppe for alle {{forumTopicSubject}}
Da jeg efterhånden syntes at temmelig mange mister deres kæledyr, ved enten tyveri eller bortløbet, og en del efterladte hunde bliver fundet på restepladser og lign, syntes jeg det er på tide at oprette en gruppe hvor alle uanset race og størrelse på hund kan melde sig ind så der er overblik over hvad man skal skal se efter.
Jeg syntes at det godt kan være svært at overskue i de grupper man er med i hvem der har mistet deres hund, og hvilken der er fundet igen.
Da man kun er medlem i de grupper som har relevans for en selv ser man jo ikke i de andre grupper, men der er jo osse hunde som mistes via tyveri/bortløbet og fundet hunde som mangle ejer.
Så derfor: hvis vi nu alle slog pjalterne sammen uanset hvilken race/gadekryds hund vi har og meldte os ind i denne gruppe så er vi mange flere til at hjælpe de stakler som har mistet deres hund og meget mere hjælp til de hunde som på den ene eller anden måde er havnet på egen hånd ude i naturen, og som savner sin ejer eller måske en helt ny ejer.
Jeg håber at så mange som muligt vil støtte op om denne gruppe , da alle nok ved hvor forfærdelig det er at miste og gå i uvished om sit kæledyr, og hvor meget vi alle ønsker at alle de hunde som nu er her skal have et godt og trygt hjem.
Jeg har lagt indlægget herinde da det vil blive temmelig omfattende og invitere alle brugere.
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 6 Emner: 73 Svar: 240
www.hundegalleri.dk/grupper/mistetfundet
ny gruppe for alle