606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Så er det op lille mor Så er det op lille mor

Ja så blev jeg vækket. Kunne ellers godt have sovet en time mere. Men nej Uno skulle altså ud og tisse. Og var rigtig meget frisk.
Og nu har han fået hans mor op så nu ligger han i hans kurv og sover videre.
Hvad skal i bruge sådan en regnvejrsdag på?
Jeg skal til julefrokost på rømø sild færgen. Så jeg håber ikke at det blæser for meget.
Hav en rigtig god søndag.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det op lille mor
  • #1   9. dec 2007 Anja;

BLiver vækket på den måde hver weekend - af en overlykkelig hund, der svinger så meget med halen, at det larmer og overslikker alt der stikker udenfor dyenen... Så snart jeg står op, går hun hen i sin kurv og lægger sig:-/

Her skal søndagen bruges på at arbejde, og så trænger boligen også ret kraftigt til rengøring, så dwet bliver en af de rigtigt gode søndage:-(

• #2   9. dec 2007 Vuffie her i huset skal ikke ha skylden for at jeg blev vækket kl 07.30 for hun gik først i seng med os andre kl 04.00 imorges... Næææ men lillemand på 7 mdr. kunne ikke sove mere.... øvvvvvvvvv
    Så nu kan jeg begynde at rydde op efter julefrokosten igår......mere øvvvvvvvvvvvvv........
    Jeg er træææææætttttttttttttttttttt ;0)

• #3   9. dec 2007 Her står jeg altid op først. Thea ligger og snorker endnu.
    Jeg skal hente en ny undulat i dag, så det bliver lidt spændende.

• #4   9. dec 2007 Jeg har været oppe i 2 timer nu. Ikke p.gr.a. hundene, for de havde såmænd gladeligt ligget og snuet endnu. Men jeg har hostet som en gal hele natten og til sidst opgav jeg. Så det var bare med at pakke sig godt ind og så ud på marken med hundene, så de kunne få hygget sig lidt. Efter et godt måltid morgenmad, ligge de nu i hver sin sækkeseng og gasser den:-)) Og jeg sidder her og har FRYGTELIG ondt af mig selv. Vel vidende at uanset hvordan jeg har det imorgen, SKAL jeg på arbejde...Gys..

• #5   9. dec 2007 Nå ja.......Vi skal forresten til min nevøs 14 års fødselsdag. Han er modedyr om en hals og ønsker sig underbukser til over 200,- pr. par, cowboybukser til 2000,-, en sportstaske til 1100,- osv. osv. Hvor får sådanne nogle unger så dyre vaner fra??...

• #6   9. dec 2007 Aaaahhhhhh, Susanne. Smutter du så ikke lige i Rema1000 og køber et par refleksveste til mig??........LOL.

• #7   9. dec 2007 Mette;

Hvis det er samme virus, som jeg har - så forbered dig på over en måneds hosteture:-/ - og et godt råd er at forsøge at dæmpe hosten - for det lykkedes mig at hoste så meget og så kraftigt at mit brusk mellem ribbenene er blevet klemt to steder, og det gør edderknageme ondt!! - så husk en masse rare ting for halsen:-)

• #8   9. dec 2007 Rie:

Jeg forsøger at ruste mig. Må vente med at sygemelde mig til tirsdag...LOL. Men jeg ER på penicillin (hurra for en far der er læge). Problemet er bare at jeg hoster en masse slim op og DET bør man ikke dæmpe. Kun hvis det er tør hoste og det er mit bestemt ikke. Men jeg plejer at være ret sej (altså hvis jeg SELV skal sige det:-))) Så jeg er ovenpå igen om et par dage..

• #9   9. dec 2007 Jeg skal til noget figurqant træning:)

Kommentér på:
Så er det op lille mor

Annonce