{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Min hund får skylden :o/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har været hjemme hele dagen, og vågnede ved at jeg kunne høre en hund gø.
Jeg tænkte med det samme på overboens lille hund. Men synes at lyden kom et andet sted fra. Så jeg stod op, og gik ud på trappen og lyttede. Det kom desværre oppefra.

Den har nu gøet i 3 timer uafbrudt.
Det er ikke første gang hun larmer. Hun plejer at hyle. Jeg har nøglen og har, når jeg alligevel var hjemme, været oppe og hente hende, så hun kunne lege lidt med Bella.

Bella er langt fra en engel, mht at gø. Alle i hegnet, har set hende sidde i vinduet og gø eller kigge efter dem, når de går forbi. De kan dog alle lide hende.
Jeg taler jævnligt med beboerne her, og de har nævnt at Bella gøer. Jeg har derfor trænet hende lidt extra.
Men nu er jeg kommet tvivl, om det i virkeligheden er lille pigen ovenpå de kan høre, og som jeg får skylden for. For de gøer ret ens, da de begge er små. Jeg kan selvfølgelig høre at det ikke er Bella, men hun er jo også min hund.

Jeg har nævnt det for overboen flere gange nu, at lille pigen larmer, og at naboerne har nævnt det. Men der sker ikke andet, end at den lille blir passet hos forældrene et par dage.

Et andet problem er, at jeg ved at hvis Bella er alene samtidig med hende ovenpå, så står de begge og gøer som sindsyge. Og det synes jeg er et problem, for Bellas træning i at være alene.

Jeg kan enormt godt lide den lille ovenpå og hendes ejer. Men ved ikke hvad jeg ellers skal gøre.
Nogle forslag??? -Som ikke er ondskabsfulde eller gør at jeg lyder som en sur kælling.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund får skylden :o/
Kommentér på:
Min hund får skylden :o/

Annonce