{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.745 visninger | Oprettet:

hund bortgives - ja, hvis bare.... {{forumTopicSubject}}

jeg ser så mange forskellige annoncer på markedet om hunde der bortgives og hunde der sælges til minimal pris... og det gør mig så trist. jeg har masser af kærlighed, tid og plads at gi, endda en ekstra hund at lege med, og jeg ville da nyde at tage mig af en lille en eller to mere.
Men men men, så let skal det ikke være... enten er helt derovre på sjælland eller også i nordjylland.
Ja, hvem der bare havde bil. smiley

Måske man skulle sætte sedler op: "lad de uønskede hunde komme til mig", eller sådan noget. :-|

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund bortgives - ja, hvis bare....
  • #1   28. nov 2007 nej desværre. en stor del af annoncerne omhandler jo hunde der er ældre end seks måneder, nogen af dem har endda skiftet hjem flere gange inden de er fyldt et år.
    Ihha, hvor er det uretfærdigt. det kan gøre mig så gal sådan noget. smiley

• #2   28. nov 2007 Det burde da være muligt at aftale med folk der gerne vil af med bilen om de kan sørger for transport.. hvis man virkelig gerne vil af med sin hund til et godt sted ville jeg da gerne ofre de penge benz og broen koster..

• #3   28. nov 2007 Har du kigget på dba.dk og guloggratis?

Der er godtnok mange sys jeg smiley

Søg på sønderjylland og max 500 kr .. Så dukker der da en del gives væk hunde op smiley

• #4   28. nov 2007 Bine - Hvilken fornuftig grund skulle der være til at man skiller sig af med en sund og rask hund?
    Det eneste der for mig er en "gyldig" grund vil være hvis der opstår allergi i min familie.

• #5   28. nov 2007 Som Bine, ganske fornuftigt siger kan der nå at ske så meget. Ingen tror vel på at de vil skille sig af med deres hunde når de anskaffer sig dem. Nu har jeg haft alt for mange 2.hand hunde og hørt alle undskyldninger Igen som Kirsten siger findes der kun EN god grund!

• #6   28. nov 2007 Tja for mig kunne en grund osse være alvorlig sygdom i familien,at man ryger på røven økonomisk,at kemien bare ikke passer med lige den hund..

Jeg syntes det er bedre man erkender og finder et nyt godt hjem til hunden,end at den går og går..

• #7   28. nov 2007 Jeg ville ønske at folk ville tænke sig bedre om inden de anskaffer sig et nyt familiemedlem.
    Har man lyst til mange gåture, træning og leg? Har man plads og råd (også til evt. dyrlægeregninger)? Hvor stor en hund passer til familien? Gider man have hundehår og savl?
    Det er bare nogen af de spørgsmål man bør tage stilling til.

• #8   28. nov 2007 Kirsten.. er da helt enig med dig smiley Men nu er det ikke alle der lider af køb og smid væk.. der kan ligge mere alvorlige ting bag smiley

Kommentér på:
hund bortgives - ja, hvis bare....

Annonce