{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.476 visninger | Oprettet:

Kastreret hanhund parrer hunhund!? {{forumTopicSubject}}

Vi fik os noget af en overraskelse sidste weekend. Min mor ejer en Dalmatiner han. Han er godt og vel 6 år gammel og vi har haft ham siden han var omkring 3 år. Vi købte ham da hans gamle ejere havde fået et barn som var allergisk over for hunde. Han er kastreret (eller så åbenbart ikke alligevel?)

Min mor er ved at flytte sammen med sin nye kæreste, som er ejer af en labrador hunhund. Hundene får så lov at løbe sammen, på deres store gård med masser af plads. Chang (hanhunden) har tit prøvet at hoppe op på Lady (hunhunden) da hun er i løbetid, men vi tog det ikke så tungt da han jo var kastreret og ikke regnede med at han kunne noget som helst. Han fik bare besked på at lade hende være når han prøvede at hoppe op på hende.

Situationen er så den, at min mor tager hjem til sin gamle lejlighed, i stedet for at være på gården sammen med dyrene og min halvbror, imens hendes kæreste er på arbejde (Jeg bor hos min far). Der sker så det at min halvbror ringer til min mor og fortælle hende at Chang og Lady hang sammen! Om det så bliver til noget ved vi ikke, men kan det overhovedet lade sig gøre for en kastreret hanhund at parrer en hunhund og gøre hende drægtig? Min mor ringer selvfølgelig til hans gamle ejere og spørger om det, men det overraskede os da noget, da vi selvfølgelig ikke regnede med at det kunne lade sig gøre. Vi vidste at kastreret hanhund havde til vane med at være lidt mere dvaske i det og miste noget af deres "mandlighed", men Chang har sådan set beholdt det. Så spørgsmålet er: Kan en kastreret hund parrer en hundhund og gøre hende drægtig?

Min mor vil helst ikke have hvalpe, da hun tit lider af problemer som gigt og andre sygdomme, men hendes kæreste kan ikke nænne at tage hvalpene fra Lady hvis det så ender med at Lady er drægtig.

Nogen der kan hjælpe med spørgsmålet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastreret hanhund parrer hunhund!?
Kommentér på:
Kastreret hanhund parrer hunhund!?

Annonce