17. feb 2006 Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
Hverdag med vufferne.... {{forumTopicSubject}}
Inspireret af anden tråd, ville jeg hører hvordan jeres hverdag foregår med vufferne.
Min hverdag foregår således: kæresten køre på arbejde kl. 5.30, kl. ca 8. står jeg op: Pumba ligger under spisebordet og logre med halen, så gulvet er ved at kolapse, han får lige en ørenusser. inde i stuen på 2,er sofaen ligger Groggy som regel altid på ryggen og siger lyde, han får et morgenmøs, og Bufas vågner langsomt fra sin tunge søvn, med et ordenligt gaaab, han får også en morgenmøsser.
Groggy henter sin suttesprutte eller sin savleelg, og Bufas traver til havedøren. Ud og morgentisse, og Pumba skal nærmest slæbes ud, han er B. hund.
Morgenmaden serveres med diverse piller og olie og jeg bliver stående og overvære at Pumba får lov at spise sin mad helt op, uden hjælp fra de 2 andre. Jeg køre op og henter morgenmad, varme håndværkere mums. og dagens avis. Hen af formiddagen går jeg med Groggy ud og træne lidt lydighed og ellers ren afslappende gåtur, bagefter er det Pumbas tur, og tilsidst Bufas ( Han må jo kun gå 5-7 min for tiden), bagefter er de i haven , kommer selvfølig an på vejret. Kl. 14 køre jeg på arbejde, og hundene snorksover eller leger, hvad ved jeg.
kl 16 kommer gemnalen hjem han tager Groggy og Pumba og går den lange tur, Bufas kommer ud bagefter.
Kl 18-19 får de deres aftensmad, og så står den ellers på ren hygge i sofaen og leg på koskindet. kl 22 kommer deu dog tisse i haven og så smutter de i seng. De dage jeg har fri, er det dog anderledes, der tager vi i skoven, på marken eller til vandet. Hver Søndag går vi til træning, og Ons eller Tor er de på besøg hos veninden og hygge med hendes hund. Hvad med jer???
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.529
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.903
Når jeg ikke er i praktik, så skal jeg først møde kl 12, så efter vanni´s først havetur, går vi i seng, og så starter badet ellers ca kl 8
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Men den er osse på fra 1.feb. - 30 november.. så er det bare træning og atter træning..
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
Shæferbanden: Det jeg ik i tvivl om he he
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.529
Det tror jeg gerne, det må have været i kosteligt syn! :o))
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.978
senere aktiverer jeg hende tit (f.eks. spor osv.) og ellers går jeg med hende, kl. 17.30-19 får hun aftensmad og senere får render hun i haven noget tid.
hun er selvfølgelig ogs ude i haven flere gange.
og aktiverer hende også mentalt flere gange nogen gange.
og så for det meste i weekenderne er hun sammen med en eller to andre hunde .. (:
Hverdag med vufferne....