{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Piver hele tiden! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min mors hund kan simpelthen ikke slappe af i løbet af dagen før kl 20 om aftenen, han går og piver hele tiden, og når jeg skriver går, så går han virkelig, han lægger sig ikke ned før der kl 20. Han kommer ud og lege med andre hunde hver evig eneste dag. Har selv givet dem lidt råd, men meget rart at høre om der er andre som har råd? Det driver dem simpelthen til vandvid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piver hele tiden!
  • #1   19. nov 2007 jeg har sagt til hende at hun skal gå noget spor med ham, men hun siger hun gør lidt, og det hjælper ikke.. men ja de spreder også maden ud på græsset så han skal snuse sig frem til det

• #2   19. nov 2007 Hvad race er det og hvor gammel er den

• #3   19. nov 2007 Giver de ham en masse opmærksomhed (positiv "nå, hvor er det synd lille skat" såvel som negativ " så hold dog kæft hund") for at pive? Er han blevet tjekket hos dyrelægen? Er der løbske tæver i nærheden? Hvor længe har det stået på?

• #4   19. nov 2007 han bliver kemisk kasteret her på onsdag, for at se om det virker. Men ja jeg mener de giver ham mere negativ respons end positiv, og det har jeg sagt til dem. Men de siger at de kun er sådan når jeg er der, med min egen også, men ikke når min ikke er der, så der kan jeg selvf. ikke sige noget. Han er 14 mdr gammel nu.

• #5   19. nov 2007 Jeg tror tricket er slet ikke at give ham opmærksomhed for en adfærd man ikke ønsker (medmindre det selvfølgelig er et fysisk problem). Han skal simpelhen ignoreres indtil han er stille og så få en masse positiv opmærksomhed når han (endelig) opfører sig tåleligt. Ved godt det lyder meget nemmere end det er, men er man vedholdende (og igen sikker på, der ikke er noget fysisk galt med hunden, eller at han er bange for noget) så burde det virke. Hunde gør kun hvad der kan betale sig. Det synes jeg er et af de bedste adfærdstip jeg nogensinde har fået.

• #6   19. nov 2007 Jeg havde for mange år siden en lab. det osse gik rundt hele tiden og lige meget hvad jeg gjorde, hjalp det ikke. Han åd osse alt hvad der faldt på gulvet...
    Jeg tog ham til hundespykolog, der sagde at han havde hormonforstyrrelser oghan blev først kemisk kastreret for at se om det hjalp... og det gjorde det. I løbet af 14 dage var det en helt anden hund... så jeg håber det hjælper på dine forældres hund for det trækker virkeligt tænder ud at der aldrig er ro på den stakkels hund...

• #7   19. nov 2007 Heidi - hi hi, sikke vi hjælper hinanden i dag smiley jeg vil straks give hende det råd. smiley men ja det er utåeligt at høre på, selv når jeg er der er jeg ved at dø, men jeg er meget god til at lukke det ude, og min mor er dårlig til det. hehe.. så hun får svært ved det. men tak for hjælpen, vil råde hende til det smiley

• #8   19. nov 2007 Simone D. Ja, jeg skyldte dig jo lidt smiley Håber I finder en løsning.

• #9   19. nov 2007 Heidi smiley jamen og i lige måde med at finde den rigtige hund smiley

• #11   19. nov 2007 jamen det er hver dag, det stopper ikke bare i nogen dage

Kommentér på:
Piver hele tiden!

Annonce