{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Slikker {{forumTopicSubject}}

ja xenta slikker sig hele tiden, i skridtet, og over det hele.. som om hun hun mener hun er vildt beskidt. og hvis vi nusser hende slikker hun løs på vores hånd også. som om hun har en djælve på skulderen der siger til hend hun er beskidt. et af hendes pivdyr-en gris-, den slikker hun også meget. og til tider kan hun slikke og slikke sig, og til sidst gå helt i "panik" (som om -gå dog af-) nogle de rhar prøvet sådan oget med gode råd til hvordan hun får et lidt mindre "renligt sind" smiley

(da hun var hvalp sagde vi nej når hun bedi os, og roste hvis hun begyndte at slikke istedet. men det blviere værret og værer med hendes lsikken på sig selv.)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slikker
  • #1   17. nov 2007 Angelique slikkede også i perioder - Hun gennemblødte min dyne adskillige gange.

Hvis ikke det hjælper at aflede hende eller at give hende noget hjernearbejde, så hun bliver for træt vil jeg kontakte dyrlægen eller en adfærdsperson. Det kan være understimulering, en dårlig vane eller en tvangshandling - desværre tror jeg ikke helt på at det er en dårlig vane i dette tilfælde. Har det taget til i forbindelse med en løbetid? Evt 8uger senere?

• #2   17. nov 2007 hun har ikke været i løb endnu, så gammle er hun ikk. hun er kun lige fyldt 8½ måned smiley og hun har faktisk altdi været emget god til at slikke sig, men det lbiver værer og værer. nu kan jeg jo ikk se hvor megt hun gør når vi ikk er der. men hun har haft små sår på knæerne smiley som blvier ved at væske fordi hun slikker i det. vi troed nemli at det måske var pga snarlig løb hun slikked sgi iskridtet. men der er ikke noget endnu. altså løb smiley og vher gang vi ser det afleder vi hende. hun får lige 5 sek og så flytter vi hendes hoved og nusser hende. vi også bange for at flytte det med det samme og sige rikk nej i tilfælde af hun så forstår det som om hun slet ikk må. for det vil jo også være træls.. smiley

• #3   17. nov 2007 Jeg synes det lyder som stress..

Måske overspringshandlinger, måske mangel på stimulans...

Kommentér på:
Slikker

Annonce