{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

dejligt besøg hos dyrlægen:o) {{forumTopicSubject}}

jeg vil lige dele min glæde over min søde dyrlæge med jer:o)
Vi har haft en del dyrlægebesøg med svnne som har haft nogen småproblemer bla. lungebetændelse øreinfektion m.m. Det render hurtigt op når man lever på en SU, men de sidste to besøg vi har haft har han givet mig en masse rabat og vi skulle intet betale for konsultation i dag...lækkert:o) Han er super flink og dygtig og det er nu dejligt at se der stadig er nogen flinke mennesker der ikke kun går op i pengene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dejligt besøg hos dyrlægen:o)
  • #1   16. nov 2007 det er rat at vide der er mennekser der tænker på andre end sig selv!! smiley hvordan har vovse det så nu?? rask?

• #2   16. nov 2007 ja han er helt frisk igen...dejligt:o) så nu satser vi på først at skulle til doktor med ham når han skal vaccineres når han bliver et år hehe

• #3   16. nov 2007 Ja det er dejligt når man bliver overrasket på den måde af ens dyrlæge smiley

• #4   16. nov 2007 Jeg har også en flink dyrlæge hvad det angår (Han er nu generelt flink) I sommers var jeg til dyrlæge 10 -15 gange med min ilder. Vi kunne desværre ikke rede ham, men da regningen kom, og den var på ca 5000kr slog vi halvt skade, for som han sagde, de havde jo også lært en masse. smiley Godt at høre at din søde hund er rask igen. smiley

• #5   16. nov 2007 Min nye dyrlæge er jeg også rigtig glad for.

Ikkenokmed han reddede Effie fra aflivning,men dahan hørte hendes historie samt hvor meget jeg indtil da havde brugt på hende, ja der mente han nok jeg havde fået luftet tegnedrengen grundigt nok.

Så nu er vi ved ham hver uge hvor hun bliver tjekket, får ny genoptræningsplan og får en sprøjte helt uden beregning.

SÅ elsker man altså bare dyr !

• #6   16. nov 2007 det er bare dejligt med sådan nogen mennesker:o) godt t høre i også har fundet nogen gode dyrlæger... som samtidig er gode for tegnebogen også hehe...

Kommentér på:
dejligt besøg hos dyrlægen:o)

Annonce