{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

I´m BAAAAAACK ! ! ! {{forumTopicSubject}}

JepZz!! I har nok savnet mig hva???

Har jo været til DM i Århus for Danske Byugardere (med Ringkøbinggarden), vi vandt dog ikke noget (gør vi aldrig *GG*) ligger ca. på samme plads som sidste år :o)
'

Og så har jeg været 15 dage i Kroatien i byen Igrane... Så gadekatte en aften de blev nød til at finde mad i skraldebøtten, nogle katte var så heldige at være tamme, de får rigeligt mad fra turisterne, men stødte ind i mange en aften jeg var ude og trække lidt luft, der var vilde, nogle af dem var heldige at finde noget mad i skraldebøtten andre var ikke *SUK*

Så var jeg 3 dage i Banja Luca, fin nok bby men, med mange faldefærdige huse, man kan se der har været krig.
Og der er mange gadehunde, ikke lige der hvor vi boede, fordi vi var meget tæt på centrum, men jeg så alligevel noigle stykker,,,,
Det værste er at folk ikke engang gider at se på dem! De lader som de ikke er der, på trods af at de ved det er et stort problem.... Der er også nogle som har hunde, der er bare mange af dem som også bliver forgiftet eller stjålet... Jeg fatter ikke HVORFOR????

Lidt omm min tur... Er der sket noget her på HG???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I´m BAAAAAACK ! ! !
Kommentér på:
I´m BAAAAAACK ! ! !

Annonce