hundepension {{forumTopicSubject}}
mig og martin rejser til dublin her den 3-9 august.
Og planen var i første omgang at han skulle passes hos svigerforældrene sammen deres 2 franske bulldogs, som han elsker!
men de har ikke ferie alligevel, så nu står med et mega problem (synes vi selv)
han er lige et halvt år nu og synes det var en stor mundfuld at sætte ham i pension og ovejede så at tage ham med til dublin, hvor har top forhold sammen med os i farmors hus!
Der var vi åbenbart lidt sent ude mht pas og vacciner selvom han har fået sine 3 vacciner og ormekur og bla for spot on mod skab og hjerte og lungeorm!
men vi rejser jo den 3. august så jeg er ret sikker på at man ikke kan få det hele i orden inden!
Venner som er hjemme den uge, har ikke mulighed for at passe ham, og vi vil jo gerne han han for opmærksomhed og kærlighed som han nu behøver i den alder!
Så jeg tror det bliver nødvendigt med hundepension, som vi selvfølgelig vil besøge og snakke med inden vi finder det rigtig sted!!
så hvis der er nogen der kender et rigtig godt sted på sjælland, hvor de har rigtige gode forhold og tid til hver enkelte hund - måske lidt luxus!!
prisen er fuldstændig underordnet bare forholdene for hundene er optimalt!
Jeg overvejer ellers at droppe vores férie og blive hjemme med murphy, men martin synes at jeg skal slå koldt vand i blodet inden vi dropper ferien!
er der nogen erfaringer, ideer, oplysninger, gode steder, i evt kan bidrage med???
så ville jeg være meget taknemlig!
knus didie
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 66 Svar: 1.915
Det ligger i Toksværd, lige ved Bon-bon land
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
ha' tilbudt min hjælp, bor ved Roskilde
men vi skal ha' 2 staff-hvalpe (fra egen avl)
på kost og logi i den periode...
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
dina. ja jeg lurede den godt og det virke os som et godt sted! tror vi køre derned og tjekker stedet.
håber bare han kan klare oplevelsen når han er så lille, det er lidt det jeg synes er synd. men med svimmingpool og forhindringsbane kunne det godt være at han slet ikke vil med hjem igen- og det vil vi helt ha at han vil *LOOL*
dec 2004
er til salg??
Hvis jeg havde haft noget uddannelse indenfor
dyrevelfærd, ledelse og organisation eller lign...
havde jeg overvejet at
købe stedet :-)))
Så siger min mand "Go' tur" !!!
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 66 Svar: 1.915
dec 2004
Flink og flink *LOOL* Han er håndværker
Så han ved ved at det er ham der kommer til
at stå for renoveringen!!
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 46
Har selv været ude at kikke på den & den er meget lækker.
"solvang hundepension" nær Frederikssund.
pøj-pøj med at finde den rigtige ferie for jerse vuffer
dec 2004
(link fjernet)
apr 2005
men han er jo kun knap 6 måneder så han er en del opmærksomsheds krævende selvom han er 100% renlig, og ja han aldrig bidt nogen ting i stykker eller gnavet i sofaen eller lign.
plus han sover ret meget og er utrolig nem og god til at underholde sig selv med legetøj og så underkaster han sig alle, hvilket vi er glade for!
men det jo os bare at ansvar man ligger i folks hænder så derfor tænker vi at det måtte de profesionelle kunne klare!
dec 2004
Tak fordi du havde mig i dine tanker
Hvis vi ikke havde fået de 2 andre på
ferie, havde vi sikkert sagtens kunne
finde ud af det....
Freja er mild og god og vi har pladsen
apr 2005
men har os lige prøvede at ringe til de forskellige myndigheder for at gennemtjekke reglerne for at tage ham med, og nu ser det ud til at han bare skal ha en blodprøve med at resultat på 0,5 og et pas og så skulle han være godkent til en ferie med familien i irland.
men skal nok vende tilbage med en update om han skal på sommerferie på luxus hotel i dk eller med til det grønne dublin!!
tak for interessen af erfaringer med gode steder!
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
hundepension