{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg læst en del af de gamle emner omhandlende foder herinde. Det slår mig lige at jeg faktsik har prøvet meget forskelligt foder gennem de seneste 4 år. Alt fra Acana, Olivers, Acana og Royal Canin både alm og vet. til Format Danmark og Hennes petfood.
Når jeg tænker mig om har min hund stortruives med et foderskift, men med tiden er det som om det går i sig selv og jeg ender med at skifte da mine taber sig, får skæl eller noget helt 3.

Nu vil jeg så høre om der er nogen, der kender det eller har en ide om hvad i alverden, der er galt!!

Jeg føler at jeg smider en masse god mad ud. Som om hundenes kroppe bliver trætte af det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   12. nov 2007 barf kort og godt hundene elsker det og det er god kost.

men der er jo ligeså mange meninger om foder som der er hundeejere

• #2   12. nov 2007 Jeg har det som Bianca.
    Jeg har også prøvet alt og IND imellem klapper vi i hænderne og siger: "YES, NU fælder de ikke mere og NU skælder de ikke mere." Så går der knap en sæks tid, så kan vi starte forfra igen:-))

• #3   12. nov 2007 Hvorfor det om jeg må spørge Tine?

• #4   12. nov 2007 tørfoder giver dårlig pels og lavt immunforsvar.
    Min hund havde lignende problemer og jeg kæmpede mig også igennem mærke efter mærke.
    Da jeg skiftede til sunde rester af reelt kød og grønt blev pelsen bedre.
    Så kastede jeg mig ud i at fodre min hund med rå fisk og kyllinge halse samt kallun og en smule kalvehjerte og kyllinge lever. Som tilskud bruger jeg Pure Balance omega 3, 6 og 9 olie og hvidløgspulver samt nogle gærtabletter med bark, rødder og urter i.
    Der er megen snak om at det skulle være farligt at råfodre sin hund men jeg kan kun anbefale det og hunden er SÅ glad for sin mad at det er en fornøjelse at fodre hende. Kødet skal være frosset ned i 24 timer for at undgå parasitter.
    Der har været adskillige forkølelser og kennelhoste i omløb blandt hundene hvor vi færdes og min hund er aldrig syg og pelsen er lækker og god at se på.
    Der er en Barf gruppe herinde på HG og jeg vil ønske dig held og lykke med hvad du nu finder rigtigst at gøre.

Kommentér på:
Foder

Annonce