{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Stemmer!!! {{forumTopicSubject}}

Hej!!!

Når jeg kigger på blandigshunden Goldie tænker jeg hvorfor går i sådan amok på ejeren..
Jo det kan da godt være at personen giver lave point og hvad så.. Det er da ikke en grund til at være så ondskabsfuld... Hvad synes i til at lave en prøve mdr. hvor at man ikke kan se hvem der giver point og hvor meget de giver????

Christina.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stemmer!!!
  • #1   13. okt 2004 FINT med mig. Også gerne permanent

  • #2   13. okt 2004 Har skrevet til HG at man måske kunne prøve det en tid og se om det letter lidt på stemningen.

    Christina.


  • #3   13. okt 2004 Jeg kan kun tilslutte mig, rigtig god ide, en ulempe man kan ikke se hvis nogle synes det er morsomt at smide om sig med 1 taller, måske man skulle gøre sådan at der kun var en mulighed, nemlig at give en stemme/ karakter eller hvad man skulle kalde det, eller ikke at gøre det.

  • #4   13. okt 2004 Jeg håber da ikke der er nogen der er kede af andre opfører sig banalt?
    Det er da for meget at tage på sine skuldre.
    GLEM DET DOG! Hvis nogen syntes det er morsomt at give 1 taller - lad dem om det! Og bliver nogen sure over diverse karakterer - så bliv væk!
    Jeg slettede alle bedømmelserne på et tidspunkt pga af alle de FAKE der optrådte - og nej hvor det hjalp på mit humør - der kommer stadigvæk FAKE ind - og vi må så bare prøve at få dem ud hurtigst muligt!
    Hvor svært kan det være?

    mvh Karin


  • #5   13. okt 2004 Jeg bliver hverken sur eller ked af det når nogen bedømmer mine hunde dårligt, det er jeg vist blevet for gammel til, for mig er mine hunde de bedste i verden lige meget hvad andre siger. Men det pisser mig af at nogen synes det er sjovt at ødelægge det hele med en gang barnlig pjat, synes bestemt det er dem der skal holde sig væk, nu har jeg ikke været her så længe, er der nogensinde nogen som er blevet smidt ud? Det bliver nok svært at komme til livs, sådan er det jo også ude i vores hverdag, der er altid nogen der synes det er sjovt at ødelægge noget for andre, så gør jer den tjenste at tag denne side for det den er. det mere vi reager på disse personer det sjovere synes de det er.

  • #6   14. okt 2004 Jeg vil meget gerne kunne se hvem der gir mig point og hvor meget de gir. Ikke så jeg kan give gengæld men det er jo dejligt at vide

  • #7   14. okt 2004 De der har lavet de stunt er blevet smidt ud.
    Men det kan ikke helt undgåes at der kommer nye til - især når alt bliver stemt ind - og her mener jeg de med et billed for det er dem der har været problemer med.

    mvh Karin


  • #8   15. okt 2004 Jeg ved ikke om det kun er mig der har været ude for det, men jeg har på et tidspunkt prøvet at sende en mail til HG om en falsk hund, men indtil videre er mailen blevet ignoreret. Er der nogen der har været ude for det samme? Jeg synes i hvert fald det er skønnest når de falske hunde bliver slettet, også selvom de måske har været der længe uden at det er blvet opdaget!

    Mvh Rikke


  • #9   16. okt 2004 Vel talt Rikke!

    Selv om jeg ikke har prøvet at melde en falsk hund eller bare at finde en =0I

    Nu hvor dette forum hedder Stemmer vil nogle så fortælle mig om hvad man stemmer efter når man nu stemmer...... Kan man tillade sig at give 5 hvis ét af billederne er i dårlig stand
    Eller hvis nu alle billeder er ret mørke men man aligevel kan se hunden, bliver det så et 5-tal? Jeg har tænkt lidt over det, altså at 7 tal vel kun gives til billeder (jeg vil ikke sige hunde) uden en eneste fejl og der burde gives flere 5 taller end 7-taller?

    Indviklet......

    Knus Anne



  • #10   16. okt 2004 Jeg kan godt følge din tanker omkring billedernes kvalitet.
    Men ikke alle har råd til at købe camera og andet pc tilbehør - og jeg vil da ikke straffe hunden for at billederne ikke er så gode.
    De fleste billeder kan man sagtens se alligevel om det er en sød hund osv - det er det jeg dømmer efter.

    mvh Karin


  • #11   16. okt 2004 Oki....

    Har heller ikke selv kamera, men låner af min veninde Rikke =0)


Kommentér på:
Stemmer!!!

Annonce