{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.973 visninger | Oprettet:

Misfarvning omkring øjnene. {{forumTopicSubject}}

Idag da jeg som sædvanlig stod og fjernede snask fra Taysons øjne kom jeg til at se at han egentlig er ret hvid rundt om øjnene, ikke striber men bare en slags hvid kant, men blev egentlig i tvivl om han altid har set sådan ud (ja fjolet) Men kan det evt være noget med hans tårevæde, og kan det så fjernes, meget af det jeg har kigget på som kan fjerne misfarvninger ved øjnene, lysner og det går jo ikke, men er det fordi tårevæden er mørkt, så det mest er lyse hunde der får det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Misfarvning omkring øjnene.
  • #2   11. nov 2007 den der diamantøjne" fra KW brugte jeg til frosty i sin tid inden han blev opereret, , jeg brugte de selvfølig under øjnene ved det mørke rand der var og det gav ham betændelse , jeg tog det med til dyrlægen og han frabrød mig at brug det- det er jo hammer skadligt, få hellere en øjenlysning og find derved årsagen til hundens løbende øjne

• #3   11. nov 2007 Undskyld jeg bryder ind, trods jeg ikke har samme problem med mine hunde 's*

Men Atamon, indeholder en brunlig farve, som dog opløst i vand ikke kan ses..
    Atamon benyttes i madvarer, og som alm. husråd mod svampedræber..
    Jeg har umiddelbart svært ved at se, at det skulle standse misfarvning fra tårer.
    Dorthe, fik du en forklaring på hvorfor det skulle virke ? *s*

• #4   11. nov 2007 ikke MOD svampedræber, men SOM svampedræber..*s*

• #9   11. nov 2007 Jamen jeg var sådan set bare i tvivl om mørke hunde og så kan få misfarvninger eller om tårer kun farver de lyse hunde. Men hans øjne løber sådan set ikke i vand, så det er jo nok ikke det, blev bare i tvtvl om han altid har været lidt lysere om øjnene g så skader det jo ikke lige at spørge.
    Nyma. Rolig nu, jeg var bare i tvivl om tåre kunne farve mørke hunde, og om det evt nemt kunne fjernes, det er jo ikke inde i øjnene men hårene udenom, kunne aldrig falde mig ind at begyde at dryppe ting ind i øjnene på ham uden at søge dyrlæge, men nu var det jo ikke selve øjnene der var problemet.

• #12   11. nov 2007 Kan du se, om han mangler hårene rundt om øjnene? For det kan også gøre, sådan at det ser lysere ud omkring øjnene.

• #13   13. nov 2007 Hmm nej det ser det ikke ud til, men hårene må åbentbart bare være lidt lysere der, men synes heller ikke man ser det så tydeligt.
    Takker for alle jeres svar:)

Kommentér på:
Misfarvning omkring øjnene.

Annonce