11. maj 2006 Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 9 Emner: 166 Svar: 1.244
Falsk drægtighed..adfærd? Falsk drægtighed..adfærd?
Vores BAby var falsk drægtig for nogle måneder siden.. det forløb helt stille og rolig med en meget kælen hund og hævede patter, som det eneste tegn på det. nu er det så Prada's tur og hendes adfærd er en helt anden. for en uge siden begyndte hun pludselig at ville beskytte hundesnorene... hun gik rundt med halen mellem benene og sænket hovede rundt om snorene og pludselig for hende og Baby i hovedet på hinanden (skel lige indskydes at Baby er meget dårlig til hundesprog og måske har slagsmålet udviklet sig fordi Baby ikke forstod Prada's "nye" adfærd).. der skete dog ikke noget med nogen af dem. Nu er vi jo blevet extra obs på hendes adfærd og igår begyndte hun at ville beskytte mine bukser der hængte til tørre (skal lige siges at hun ikke udviser aggresiv adfærd hverken over os eller de andre hunde) det virker som om hun ser "spøgelser" måske usynlige hvalpe.. hvis i forstår.. skal lige siges at hun er lavest i hirakiet. Nogen der har oplevet noget lignende? Vi håber jo på det "bare er den falske drægtighed der gør hende kuldret..
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 9 Emner: 166 Svar: 1.244
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 732
maj 2006
ja vi er klar over det... har haft tæver sammen før
maj 2006
ja jeg tror måske også at det er det Prada har gang i.. men Baby forstår ikke hendes adfærd og derfor tror jeg det udvikler sig...
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 732
maj 2006
ja det ville være rart.... overvejer også at sterilisere begge mine tæver.. de skal alligevel aldrig have hvalpe.. og det der falsk drægtighed er da fandens værk
Falsk drægtighed..adfærd?