{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taber :-)
  • #1   17. jul 2005 tror det er billeder samt teksten

• #2   17. jul 2005 Cera taber også for det meste smiley

• #3   17. jul 2005 i må også endelig smide stemmer på Cera

• #4   17. jul 2005 mikael: måske kan du skifte det første billede. nogle af de andre fotos er meget sødere...
    jeg stemmer, hvilken af de to "battler" jeg bedst kan lide. billeder og racer spiller en rolle i min afgørelse.

• #5   17. jul 2005 prøv nogle af de grønnere billeder

• #6   17. jul 2005 hej Mikael... jooo det er fordi Nimbus er grim...NEJ gas...
    Vi taber også rigtig mange af vores udfordringer.. nogen gange tror jeg nok det er fordi folk hellere vil stemme på en "normal" hund!

• #7   17. jul 2005 Jeg ved ikke hvad andre stemmer efter, men jeg stemmer ud fra hvilken af de to hunde. jeg synes bedst om. men hvis der står stem på min hund, så har det modsat virkning for så stemmer jeg på den anden.
    Men det er ikke fordi din hund er grim, at den har tabt de par stykker. han har da vundet mere end han taber.
    og han ser da rigtig dejlig ud.

hvis du ser ved min pointer Kiri så har hun vundet 18 og tabt 48 og 4 usfgjorte.Jeg mener da heller ikke hun er grim hun er en dejlig og kærlig hund. men den eneste polnter her inde, så der er ikke mulighed for at se at hendes udseende er som det skal væreefter standaden.

• #8   17. jul 2005 Jeg ved nu heller ikke lige hvad det er folk de stemmer efter. det er nu bare ikke altid jeg syntes det er lige retfærdigt.

Jeg selv stemmer ud fra billederne, hvor gode de er. beskrivelsen af hunden. Jeg ville Aldrig stemme ud fra om det står STEM PÅ MIN HUND eller hvad folk de skriver. for jeg syntes ikke det skal være det som der skal afgøre det. for så syntes jeg at det er en uretfærdigt måde at gøre det på. Men da der ikke er nogle regler for hvordan man skal stemme kan man jo desværre ikke gøre noget ved det. og folk kan stemme som de har lyst til.
    Syntes måske gode de kunne havde lavet nogle reger for hvordan dysten skulle løbe an.

Hvad syntes i andre????

hilsen sanne

• #9   17. jul 2005 Hold da op - sikke en masse gode råd jeg har fået !!
    men jeg vil ikke sætte hvalpe billeder ind som nummer 1 - syntes at billedet skal være som hunden er nu . men nok rigtigt at de grønne er pænere så det prøver jeg.

• #10   17. jul 2005 Jeg stemmer efter hvilket billede der er bedst mellem de to hunde og så også efter selve hunden. Det vil sige nok også lidt med racen ;o)

Jeg sætter heller ikke hvalpebilleder forrest. Hvis hunden er voksen, så skal det første man præsenteres for, da også være som hunden er i dag! *S*

• #11   17. jul 2005 Ja det mener jeg også -- de fleste hvalpe er jo vildt søde

klart at hvis man ikke kan lide racen så stemmer man jo ikke på den - -

Kommentér på:
Taber :-)

Annonce