{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herning:-) nogle resultater
  • #1   4. nov 2007 Jeg var afsted igår , Bonny blev bedste hvalp i racen. og 1 pr 2 vinder til Nemo :o)

men du tænker måake på resultater fra idag ? , igår begyndte stor ring først ved 17 tiden , så hvis det er lige så sent i dag , går der nok et par timer endnu :o))

• #2   4. nov 2007 Nej det varer vist lidt endnu - måske en gang i morgen. Har lige lavet en tråd, der kan du se at min Bianca blev BIR.

Har du været af sted i weekenden?

• #3   4. nov 2007 Hej..
    Har jeg forstået det med udstilling helt forkert... det er vel hunden der skal bedømmes , ikke ejeren af hunden og ikke hvordan den handles...eller hva.. sys ski det er blevet SÅ f.... fornemt, mener at det må vare nederen at have en præmiehund en rigtig fin hund i forhold til standarten, og så have glemt at sætte håret selv(griner)..alle er startet et sted, men hvis det drejer sig om hvordan den håndteres, ja så får du først gode resultater, når du har været til ekstra kurser i finmotrik for voksne....og så er det jo ikke hunden er bliver 1 vinder,men ejer og det stykke kød for enden af linen.
    Og hvad nu hvis man er handicappet, og feks sidder i kørestol, så kan ens hund ikke blive champ, selvom det faktisk er den flotteste af de udstillede hund !!!
    Min tidligere cavalier var jeg på udstilling med, men droppede det pga af disse ,i min verden, diskriminerende krav..
    Dennis

• #4   4. nov 2007 Ah, Dennis - det er jeg ikke helt enig med dig i - der er flere som ikke går op i hvordan de selv ser ud, og de vinder altså med deres hunde. Men jo, der er da nogle der går op i det, men det er langt fra største delen der er "majet" ud. Jeg synes selv jeg tager pænt tøj på, men det bliver aldrig sådan at det træder i forgrunden og hunden bliver glemt. Måske jeg har en fordel i at være en kraftig pige, når man ser på Biancas resultater ....... (det var bare en joke).

• #5   4. nov 2007 Jeg stillede Leo i dag og han fik 1.plads og BIR og en helt knaldgod bedømmelse med SL så jeg er meget,meget tilfreds:-)

• #6   4. nov 2007 Gitte.
    Jamen du kan måske følge mig lidt, man udelukker feks handicappede personer ved at det foregår på denne måde, mener at det, det hele drejer sig om er hunden, og ikke M/Q for enden af linen...Men som sagt tidligere, valgte jeg fra på denne bagrund, dertil skal siges at jeg fik lutter 2 pladser indtil min opdrætter gik i ringen med min cavalier, så var det 1 pladser, og best i show osv... dertil skal siges at jeg er en meget tatooveret mand, med stor ankerkæde osv... på baggrund at mine oplevelser syntes jeg det er noget snoppet fis..*smiler*
    Jeg mener ikke min daværende hund er mindre pæn af at jeg er tuzzet og går med kæde.(Det var en cavalier king charles spaniel)
    Dennis

• #7   4. nov 2007 Cecilie.
    Du sagde det selv , de ville nok finde en god handler, men det er jo der jeg står af !!! håber da at du,når du går i ringen med din hund får en god oplevelse ud af dette,specielt hvis din hund er så fin at den kommer i præmierækken..Så hvorfor skal en handicappet i feks kørestol fornægtes denne oplevelse, de vil aldrig opleve en 1 plads,selvom hunden ER til en 1 plads, fordi de ikke kan gå rigtigt med hunden, det er i min verden diskrimination, og ikke noget jeg hverken vil deltage eller betale til !!
    Dennis

• #8   4. nov 2007 Cecilie.
    Oki.. lad os tage dkk eller dru .. det er danmarks anerkendte raceklub/unioner..der er ingen af disse der afholder arrangementer for handicappede, hvilket vil sige at vi faktisk risikerer at der findes gode sunde racetypiske alvhunde der ikke bliver avlet på, på bagrund af måden man bedømmer hundene eller rettere ejeren på .. det er da ikke optimalt hverken for klub/union og slet ikke for den handicappede..
    Hvoffor dette er lidt en kæphest for mig , er lidt pga mine egne oplevelser, og dernæst pga en handicappet person i min familie.
    Dennis

• #9   4. nov 2007 fortsat:
    Med øje for at klubber/unionerne er skabt for at sikre racerne videre bestående, så mener jeg ikke de opfylder klubben/unionens formålsparagraf..
    Men igen ,det er øjnene der ser, der bedømmer!
    Dennis

• #10   4. nov 2007 Ja vi var også afsted og er bare Så stolte af vores pige:-) Hun blev BIR kun 17 mdr. gammel, så vi er rigtig glade...

• #11   4. nov 2007 Mads og Rikke
    Jamen STORT tillykke.. det tegner jo rigtigt godt..flot resultat.. smiler..
    Dennis

• #12   4. nov 2007 Dennis H. Tusind tak. Ja det tegner fint, meget bedre end vi havde turde håbe på, så det er jo bare fedt.. Og når man så som os er blevet bidt af det udstillingshalløj, så er det jo skønt at det også går godt...

• #13   4. nov 2007 Tillykke til alle jer der er kommet hjem med gode resultater.
    jeg var ikke selv med. men en af vores hvalpe fra Galias første kuld var og hun fik sit sidste sert. så hun nu kan kalde sig dansk champ, blev BIR og fik cacib, så vi er meget stolte også hendes hvalp udstillede for første gang og blev bedste hvalp i racen.
    Bare lidt pral:-D
    Er næsten mere stolt når en afkom vinder end ens egne hunde

• #14   4. nov 2007 Det var en new foundlænder der vant BIG i valpegruppen.nr 2 husker jeg ikke,men det var en lille en,nr3 blev en springer spaniel og nr 4 en dogge de bordaux.

Kommentér på:
Herning:-) nogle resultater

Annonce