Jeg er HJEMME! {{forumTopicSubject}}
Ja, det er rigtigt. Endelig er jeg hjemme, efter en varm og svedende ferie i Spanien. Over 30 grader i skyggen hver dag! Puh. Mig og varme. Det dur ikke helt godt, så det meste af tiden lå vi i vandet og skvulpede, eller det vil sige dykkede. Det er fantastisk at blive opslugt af en anden verden :o)
Heldigvis for hundeverdenen, oplevede jeg mange der var gode med deres hunde. Bortset fra at jeg tror de fleste tager hvalpene fra moderen når de er en måned. Kan det passe? Vi mødte i hvert to hvalpe som kun var en måned. Ikke særlig store og så spurgte vi ejeren.
Gadehunde var der heldigvis ikke mange, og det er jeg bare glad for. For bare to år siden, var der gadehunde næsten overalt.
Så der er fremskridt i Sydspanien, efter min mening *S*
Er der ellers sket noget her på galleriet? Har alle opført sig pænt? *GG*
Mange varme hilsner fra Rikke
PS. Og ikke mindst: Har I nydt varmen herhjemme?
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Vilkommen back!
Dejligt at høre lidt om din lune-ferie og der er ski intet så dejligt som at ligge og bloppe-rundt som en anden lille hval *gs*
Her har alt været som altid, en masse dejlig og venlig hygge, spørgsmål og svar + lidt lidt uro som forlængest er gået over og ingen længere husker hvad var om *SS*........ så alt er ved det gamle og et par at de gamle er også kommet tilbage - dejligt ;o)
Knus og puuuuuh nej, Missy og mig nyder ikke den fugtige lummer-hede vi har haft ;o)
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Godt der var en der så mig *LOL*
Jamen, det lyder til alt har været lutter glæde. Dejligt!
Hvem er kommet tilbage? Må jo lige se om det er nogle af dem, som der ikke kan luske sig udenom min venneliste *GG*
okt 2004
jun 2004
Karina: Eva, har jeg lige opdaget, og nu vil jeg kigge nærmere i sidste oprettede ;o) Jeg har jo helt glemt alt om hvad man kan herinde!
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
jun 2004
okt 2004
jun 2004
Nu må jeg i hvert fald lige smutte igen, men er snart tilbage. Bare rolig! *GG*
Jeg er HJEMME!