{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Økologisk hundefoder {{forumTopicSubject}}

Sidder og kigger på www.verde.dk under - mund og mave - Hunde og kattemad

Kigger på økologisk hundemad....
Det lyder umiddelbart som en god idé, indtil jeg ser indholdsfortegnelsen...

Hvede som først ???
SÅ kylling
Majs osv....

Er det ikke helt forkert at der er mest hvede i ?!?!?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Økologisk hundefoder
  • #1   3. nov 2007 Jo - det samme med Magnusson´s hundefoder.

Det er også økologisk - og består mest af korn.

Hundene får ret løs mave af det.

• #2   3. nov 2007 hvede er så absolut ikke det mest optagelige for hunden, samtidig skal foderet også hovedsageligt bestå af kød men pas også på der hva det er for noget kød..... Majs er faktisk noget som er meget optagelig for hunden så det er ikke så galt bare det ikke er hovedingrediensen. rart at se at der er nogen som er kritiske overfor foderet især fordi mærket økologisk kan snyde mange da man jo automatisk har en tendens til at tro at det er "sundere". Faktisk er jeg endnu ikke faldet over noget økologisk foder som indholdsmæssigt er ok for hunden.

• #4   3. nov 2007 Det ville jeg holde mig langt fra

• #5   3. nov 2007 Her er indholdsfortegnelsen for Magnusssons :

Råvarer:
    Stenmalet økologisk fuldkornshvedemel, kødmel, koldpresset økologisk rapsolje, kartoffelprotein, økologiske hvedekim , kartoffelfibre, mineraler, vitaminer og sporstoffer.

Det der står først - er altid det der er mest af.

Jeg har aldrig haft lyst til at prøve det - men jeg har set hvad der kommer ud af den anden ende på hunde, som spiser det - og de har nærmest konstant dårlig mave - løs mave.

• #6   3. nov 2007 Tak for jeres svar...
    Blev bare overrasket over at nogen der laver mad som skulle være sundt for hunden i form af ingen konserveringsmidler, sprøjtede råvarer o.lign, putter så meget plantemateriale i...

Tror mere at dét produkt 'er sundere for ejeren end for hunden'
    Jeg mener, jeg køber mange ting økologisk, men ikke kun for at kunne 'bryste' mig med det....

Merete S - Håber da at alle er kritiske overfor det de proppet i deres hund smiley
    Og specielt når det ikke er helt billigt i forvejen...

Nette - Er der mange der fodrer med Magnussons ?

• #7   3. nov 2007 Jeg holder mig generelt fra økologisk foder.

Min tidligere træner/adfærdsbehandler havde været på udkig efter noget godt økologisk foder, men kunne ikke finde noget. Desuden kan det være svært for producenten at garantere at nøæringsindholkdet er det samme fra sending til sending, altså vil du ikke kunne vide præcist hvad din hund får af næringsstoffer

Kommentér på:
Økologisk hundefoder

Annonce