705 visninger
|
Oprettet:
Ah, hvor hyggeligt! {{forumTopicSubject}}
Rocco og jeg tog os lige en god lang skraber for lidt siden.
Vi sov i ske, han brugte min arm som hovedpude og indimellem møvede han rundt med et veltilpas suk, så han kunne ligge med alle fire ben i vejret og rigtigt få en god krammer, eller puttede hovedet ind til min hals, så jeg lå med kinden mod hans bløde, bløde pande og ører.
Er der da noget hyggeligere?! Og hvor bliver man bare meget friskere både fysisk og mentalt af sådan at dele en god lur med en stor, blød, lun, kærlig krammebamse.
Fik jeg nævnt, at jeg er vild med min dejlige, dejlige hund?
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Af mine 5 hunde er labben det største hygge/krammedyr der findes. Han elsker at ligge i ske. Lægger han sig om på ryggen med stængerne i vejret, så falder overlæben ned, og så kalder jeg ham "krokodere", for han hedder Belvedere og ligner en krokodille, som han ligger der. Mage til større puttehund skal man vist lede længe efter.
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 654
Min hund er også en rigtigt hyggelig og social puttehund, som bestemt også får meget ud af det. Men han gider ikke altid; vi ligger som regel og hyggesover lidt og så når det bliver for varmt for ham, så smutter han ned i sin egen seng i stedet. Men det er jo også en meget god deal.
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 654
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
Ah, hvor hyggeligt!