Glasskår!!! {{forumTopicSubject}}
Okay, bliver lige nødt til at rase ud.. Ved godt at dette emne sikkert har været oppe flere gange, men er lige kommet hjem fra en gåtur med vufferne. Og er så vred at jeg nærmest ryster. På den vej vi gik (gennem små natur stier ved birkerød sø) der var der 6 områder med mange glasskår. Jeps jeg talte dem!
Helt seriøst, hvad sker der for folk???!
Jeg fatter ikke hvordan folk kan være så snot dumme og fuldstændig hjernedøde at se noget morsomt i at smadre flasker. Og jo det var let at se at de var blevet kastet som en slags konkurrece eller lign.
Jeg forstår ikke man kan være så ligeglad med andre mennesker, og især dyr! Altså det er jo ikke kun hunde jeg tænker på, men også alle de andre dyr der er i naturen, fugle, ræve, vilde katte etc.. Hvis de træder i dem, så kommer de nok ikke til dyrlægen lige med det samme. Jeg var så bange for der skulle ske noget med mine hunde, så tog dem op på armen. ARRRRGGHHH
Sorry, bliver nødt til at rase ud.. Men fatter bare ikke folk!
Noget andet er, hvis man må de der små stier ud foran huse ser glasskår, hvem er det så der skal fjerne dem. Altså hvem har ansvaret, er det kommunen eller dem der bor ud til stien?
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 5 Emner: 239 Svar: 2.219
I lørdags er der åbenbart gået nogen forbi vores marker, der var kastet flasker ind på hestefoldene, nogle af dem var smadrede. Godt at jeg lige var ude og lufte hundene på markerne inden jeg lukkede hestene ud. Det kunne have blevet en dyr dyrlægeregning.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 42 Svar: 547
men det er SKIDE irriterende, både når man kommer med hundene, når man ridene kan spise det, katte træde i det. cykler, biler punkterer osv.. man kan jo blive ved
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 42 Svar: 547
der manglede lige noget..
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Så skal der smadres flasker biler vinduer og desværre også mennesker.
Glasskår!!!