{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Pubertets-bumser ??? {{forumTopicSubject}}

Bingo har i ret lang tid haft nogle knopper forskellige steder på kroppen (ret mange -faktisk !) Dyrlægen kalder dem pubertetsbumser og lover at de går væk af sig selv. Det gør de også, men det tager lang tid. På et tidspunkt havde han en lige midt mellem øjnene, men den gik væk i løbet af et par måneder. I starten troede jeg det var knopper efter flåtbid, men det var det altså ikke. Nogle stykker har jeg kunnet klemme ud (det er kun de små) der kommer noget hvidgult snask der er meget fedtet. Er der nogle der har erfaringer med dette fænomen ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pubertets-bumser ???
  • #1   1. nov 2007 Monique havde 4 på hagen i en overgang, de gik væk og kom aldrig igen smiley

Ikke trykke dem ud, så kan der gå betændelse i, blive til en byld osv. mn gør kun skidt værre.

• #2   1. nov 2007 Billy havde dem på mavsen og nu lidt her og der.....Vi fik samme besked fra vores dyrelæge....man skal bare holde lidt øje med dem - for der kan gå betændelse i....Vi købte en speciel shampoo, som vi kunne vaske ham i og det hjælper...

• #3   1. nov 2007 vores hund hart også haft e masse i nakken-- vores lege sagde det var hot spot, og det var kommet enten fordi han var blevet bidt af et insekt, eller havde spist noget han ikke kunne tåle, også var affalds stofferne derfra blevet udskilt gennem huden, i stedet den normale vej..
    pas på der ikke gå hul i.. det kan blive meget voldsomt, vi har selv prøvet det

• #4   1. nov 2007 Der er ikke spor betændelse i dem og hvis de kan klemmes ud, så er det ovre. Jeg renser lige med en Clorhexidin klud bagefter, så mærker vi ikke mere til den.
    Men det er ret træls. Bingo er jo så kælen og hvergang nogen har kælet for ham, så skal jeg til at forklare at det er ikke noget alvorligt, folks fingre fanger jo lige de knopper der.

• #5   1. nov 2007 Der er nogle af dem der er temmelig store og når jeg prøver at kigge til dem, så lægger han sig ned og ruller om på ryggen, så jeg ikke kan røre dem. De er selvfølgelig ømme i en vis grad. Det er mest de små jeg kan være heldig at få klemt ud, men holder øje med de store også. Det hænder nemlig, at jeg kan se en lille bristning af huden og så er det bare om at være hurtig på "aftrækkeren" og få fat i Clorhexidin flasken.

• #6   1. nov 2007 hejsa min startede også sådan og har fået en på brystet og den bev så stører og var tildyrlæge og det kunne være en tumer altså kræft

Kommentér på:
Pubertets-bumser ???

Annonce