Oswald takker stille af {{forumTopicSubject}}
Øv øv øv... hvor er det svært når en 13 årig gammel hund skal sige farvel, nu kan jeg altså ikke mere. - det er nok sværest for os som ejere, at skille sig af med en hund som altid har gået igennem ild og vand sammen med familien, og hver enkelt person.
At Oswald skal væk på grund af meget dårlig lever, havde jeg aldrig troet. - han har altid været rask og frisk, og aldrig været syg. Hvor er det trist at han ikke kan leve hele sin alderdom, eftersom han jo egentlig er frisk, men leveren presser på lunger og mavesæk, og Oswald bliver tyndere og puster mere for hver dag der går.
Ikke mindst bliver det hårdt for Vax. - Vax har jo altid været Oswalds lillebror, og Oswald har altid været her mens Vax har eksisteret. Det bliver meget hyleri, det bliver svært at undvære den gamle hund.
Et lille klynke indlæg fra Louise, Vax og ikke mindst Oswald, som ellers ikke normalt blander sig her på HG.
Tak fordi i gad lytte med.
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 1.473
Tænker på jer alle sammen
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Han forsvinder ikke helt væk......han lever i jeres minder og hjerter, smukkere kan det ikke blive.
Knus og kram herfra..........
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 116
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
Glæd dig over at I har haft ham så mange år.
trøstekrammer herfra.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg er sikker på at Oswald har nydt sit liv og han vil altid være i dit hjerte.
Min Bonnie der drog herfra for 10 år siden popper stadig frem i mine tanker nu og da.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 110 Svar: 443
jeg kender det alt for godt var nød til at aflive min første vovse i april to dage inden min fødselsdag.. har stadigvæk nogen dage hvor jeg bare kan tude og savne hende så meget.. men man ved bare inderst inde at det er det bedste for hunden.. min lille gravbasse fik en diskospolaps så hun ikke kunne styre bagbenene og det ville ikke gå i orden så hun fik fred..
fik hende brænd på et kæledyre krematorie, og så spredte vi hendes aske i en skov hvor vi kom meget og hvor hun elskede at trisse rundt og snuse..
åhh de små kræ, de sætter sine spor i hvores hjerter..
vil tænke på jer..
Oswald takker stille af