{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Kontakt med hvalpe købere {{forumTopicSubject}}

Når i har solgt en hvalp tager i så kontakt for at høre hvordan det går ? Eller lader i det være op til dem som har købt hvalpen ?

Ved nogen hvalpe købere det vil næsten skrives sammen hverdag og andre knap så meget og nogen slet ikke.

Men hvad gør i som opdrætter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skiftning at transformer for at kunne anvende nye LED pærer 750 kr.
  • Plumbing issue 2.500 kr.
  • Løs (2 stk) stikkontakt 600 kr.
  • Skraldespandsløsning 800 kr.
  • Defekt vola armatur 1.377 kr.
  • Wall mount TV 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontakt med hvalpe købere
  • #1   6. feb Jeg følger op nogle gange de første par måneder, bare for at høre hvordan det går, jeg har en Facebook gruppe hvor hvalpekøbere kan lægge billeder og film ind, det er der heldigvis mange som gør:) jeg inviterer til hvalpe dag en gang om året, hvor vi giver frokost og kaffe, indtil nu har alle mine kuld været repræsenteret hvert eneste år;)

• #2   7. feb Bruger Facebookgruppen og lader folk deltage i det omgang de ønsker.

• #3   7. feb Jeg har næsten lige købt en hvalp af en anden end der hvalpe var fra. Da jeg viste at opdrætter bor ret tæt på mig og fandt hende på Facebook. Skrev til hende. Det virke hun meget glad for. Det mindet hende om at hun skulle lave en Facebook gruppe til hvalpe køberne og at hun gerne ville invitere til hvalpetræf omkring deres 1 år fødselsdag.

Min prut er hende med det røde halsbånd.

Så tænker at hvis folk gerne vil have kontakt så opsøger de selv. Eller så kan du altid invitere til hvalpetræf.

Jeg ved at jeg gerne ville høre de andre om de skal havde deres hund i røgten og vi derfor skal lave en fælles tid, ellers høre jeg opdrætter til hanhunden og spørger hende.

profilbillede
  • #4   7. feb Jeg synes godt om de der Facebook grupper

Aslan's hvalpekøbere er i en og det virker super

Jeg er med på sidelinjen og nyder at se foto for vi havde jo hanhunden kun smiley så jeg lader tævens ejer svare men har da ind imellem delt nogle foto af far for det vil de gerne have

Men det er altid dejligt at se dem igen

• #5   7. feb Som en ansvarlig opdrætter holder man kontakt med ens hvalpekøbere, det kan være med en Facebook gruppe.

Grunden til at jeg mener, at en ansvarlig opdrætter holder kontakt er fordi at en ansvarlig opdrætter er interesseret i hvordan hvalpene udvikler sig både mentalt og fysisk ift. sygdomme.
    Mange opdrættere har også en interesse i at vide hvor hvalpene ender eventuelt ved videre salg og mange DKK opdrættere ønsker at købe hvalpe tilbage og/eller være en del af at finde en ny god familie til hvalpen/hunden.

Derudover vil det give rigtig god mening for mange racer at hele kuldet bliver HD og AD fotograteret når de er +1 år.
    For andre racer er det PL status med videre som er væsentligt for opdrætteren at vide i forhold til sit videre avlsarbejde.

• #6   7. feb Stens opdrætter inviterede alle købere til kuldet ind i en messengergruppe - den kører stadig i bedste velgående her 6 år senere. Det giver jo adgang til både opdrætter og andre fra kuldet, og det synes jeg er lidt hyggeligt.

• #7   7. feb Vi har en lukket facebook gruppe, hvor stort set alle hvalpekøbere er med, enkelte har ikke facebook, men dem er jeg i kontakt med indimellem via mail eller sms.

Mine hvalpekøbere ved at de altid er velkomne til at kontakte mig, men jeg lader det være op til dem, hvor meget kontakt de ønsker.

Det er meget få jeg aldrig hører fra og alle har været flinke til at give tilbagemeldinger de første måneder efter de har fået hvalp herfra.

Jeg har haft 9 kuld på 10 år med ialt 62 hvalpe smiley

Kommentér på:
Kontakt med hvalpe købere

Annonce