{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet afløb i badeværelse 400 kr.
  • Samle en sofa 300 kr.
  • Jeg har brug for en VVS mand , til at skift bruse stang og sæt ind en filter 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe x2 250 kr.
  • Toilet der løber 675 kr.
  • udskiftning af skuffeudtræk i køkkenskab 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canelana Ambassadør - størrelse?
  • #1   28. jan Min hund bruger samme størrelse i Canelana som i Hurrta. Dog synes jeg Canelana er lidt til den store side, så jeg tror jeg ville have valgt størrelsen mindre, hvis jeg kunne gøre det om. Men samme størrelse fungerer også godt smiley

• #2   28. jan Tak smiley

Så tænker jeg at hun skal have et str. 64. Pisse ærgerligt, for der er et i 69 cm til salg til billige penge smiley

• #3   28. jan Maggie bruger 40 og har et aurora (terrier) i 40

• #4   i går kl. 06:22 Indog i Viborg sælger dem - prøv eventuelt at skrive til Miriam og spørge. Hun ser mange hunde og alternativt kan du måske få lov til at prøve det på hos hende

• #5   i går kl. 14:31 Min labrador bruger normalt 65 i dækken, men hans aurora er str L = 58 cm.

Det er min opfattelse at de er lidt store i det, jeg tror dog jeg ville vælge en str xl, hvis jeg skulle have et af de tykkere dækner til han - ved ikke om det på noget måde hjæler dig i nogen retning smiley

• #6   i går kl. 15:22 jeg har ikke lige tjekket hvor store terriermodellerne er, men har hunden haleføring, så har de en slids ved haleroden, sådan at halen kan komme op og dækkenet bliver hvor det skal.

Maggies hale kommer op i vandret ved haleroden, så terrierudgaven fungerede bedst for hende.

Kommentér på:
Canelana Ambassadør - størrelse?

Annonce