{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
117 visninger | Oprettet:

Tæve navne {{forumTopicSubject}}

Selv om vi lige har mistet Manfred, så har jeg i mange år viste jeg ikke skulle have flere hanhunde og den næste hund bliver en tæve smiley jeg har også vist jeg skulle et nummer større op i hund igen (min den første hund var amerikansk bulldog) dog viste jeg ikke at jeg ville forelske mig i stor puddel/konge puddel.

Har kigget på Kerry blue og Weaten terrier. Men alligevel var det ikke rigtig når jeg mødte racen. Så var vi Sverige til My dog og der mødte jeg en svensk opdrætter af stor puddel og fuck jeg blev for elsket. Den ro de havde.. deres bevægelser i ringen og bare deres måde at være på.

Så nu tænker jeg navne, for ved fra de sidste hunde, når jeg så hvalpe viste jeg det, men alligevel elsker jeg at kigge navne. Vil sige ungerne mener den skal hedde Vuffi;) haha

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve navne
  • #1   i går kl. 20:35 Det ved man først når man ser hvalpen. Nej det er meget individuelt.
    Jeg trimmer en ruhåret som hedder Runa. Jordens dejligste tæve. Jeg er helt solgt. Derfor hedder vores tæve på knapt 5 år Runa. Vores yngste hedder My. Opkaldt efter My i Mumi. Hun er lige så irriterende og fylder enormt, men hold nu op en kæmpe personlighed.
    Jeg klipper nogle skønne storpudler. Faktisk kun en enkelt tæve. Hun hedder Fallulah. Smuk, hvis og elegant. Hendes sorte makker hedder Eddie. Begge opkaldt efter musikere.

Kerry, Wheaten og storpuddel er vidt forskellige racer. Vi havde Kerrier hjemme som barn. Skønne hunde men ikke ukomplicerede. Wheatens er nemmere. Storpudlen er absolut mindst kompliceret.
    Når jeg ikke kan trimme længere, så ønsker jeg mig en storpuddel. Simpelthen så majestætisk og skøn en race. Forstår til fulde at du faldt for den.

• #2   i går kl. 20:47 Hvis det er en KONGE puddel, hvad så med at kalde hende Queen? smiley

• #3   i går kl. 21:13 Ziba, det betyder smuk på farsi smiley

Jeg forstår godt du er blevet forelsket, det er en skøn race smiley

• #4   i går kl. 21:55 Olala smiley

• #5   i går kl. 22:01 Queen er fedt navn! smiley

Jeg er selv til menneske-navne til hunde. Jeg kendte en puddel der hed Dagmar. Det var så sødt og fint til en elegant hund

• #6   3 timer siden Det minder mig om da jeg var barn i 50'erne ..... Der boede der en damefrisør ( hun hed Tøffner) ved siden af hvor jeg boede ...... hun havde også 2 Kongepudler .

Det var dengang man farvede håret med " blånelse " og noget lilla farve ( aner ikke hvad det var ? ) ... ha ha .

Men den damefrisør havde altid en " smart " hårfarve ..... og så havde hun altid farvet sine Kongepudler i den samme farve som hende selv . smiley

Nøøøøj ... hvor jeg syntes de hunde var smadder flotte smiley smiley smiley ... ( jeg var vel 8 - 12 år ) .
    Sender lige et billede med af damefrisørens salon .... ha ha ...... Kæft ... det er mange år siden . Fniiiis

profilbillede
Kommentér på:
Tæve navne

Annonce