Ummm - massage {{forumTopicSubject}}
Misja har fået hunde-massage for første gang i dag og GOSH hvor hun har brug for det..
Jeg har altid syntes hendes muskler på især lår var så ben-hårde også i hvile, så Nu skulle det altså være..
Vi fik en tid til kl.8:00 i morges og efter at Mette (vet.sygeplejeske og hunde-massør) havede kigget på Misja i skridt, trav og løb + undersøgt, mærket, spurgt og kigget journal gik hun igang med at "ondulere" Misja *S*
Oj hvor Misja sys det var lidt mærkeligt alt det hun, en fremmede, gjorde ved hendes krop - men det var bestemt osse dejligt, især til sidst da hun fik nullerede poter/tær og øre - ummmm - *gs*
Så nu skal vi afsted igen på mandag og såfremdeles, indtil Misja's muskler er blevet blødere, mere elastiske og dermed bedre til at ilte.
Det kommer til at blive rigtig godt for tøsen, specielt når nu vi skal starte til agility til august og hun der virkelig for glæde af mere spændstige muskler og sener *S*
Det er alle pengene værd ;o)
Er der nogen af jer der har erfaringer med hunde-massage ?
Knus,
Karina og en meget afslappet og glad Misja :o))
ps - og så forstuvede jeg ski anklen da jeg skulle løbe med hende imorges, der kom lige en kantsten og kastede sig op på foden af mig, av - av ;´-(
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Ja, jeg er også glad for min beslutning om at hu skal ha massage - hun er sååå stiv og hård..
okt 2004
Rikke----- det lyder bare skønt, jeg har selv gået til kiopraktor en gang og de kan virkelig "noget" der hjælper på stive og smertfulde led og muskler ;o)
okt 2004
okt 2004
NU må den osse snart ophøre den hede.......puuuha..
okt 2004
okt 2004
Jeg har alle mine i gang i døgn-drift i alle rummene - sys næsten ikke jeg kan mærke noget undtagen når jeg står med hele hovedet 1cm fra viften
okt 2004
Nu vil jeg stå på hovedet ind i fryseren for at finde noget jeg kan spise - det er ikke den store løst i denne hede...
Ha en fortsat god aften og nus Kali fra mig ;o)
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Jeg har taget et lille kursus i hundemassage og bruger det meget på mine to. Emil synes ikke det er så fantastisk men Hugin elsker det. Kan mærke at det hjælper ham og i år lykkedes det mig at undgå en begyndende svømmehale blot ved at være hurtig med massagen.
Jeg bruger det også i forbindelse med en behandling Hugin er igennem ved en kinesolog og kan også mærke, at det virker her.
Så massage er absulut ikke en dum ting.
Knus Marlene
Ummm - massage