{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Stakkels Silly...*snøft* {{forumTopicSubject}}

Silly røg på dyrehospitalet igen i fredags. Det var en ny dyrlæge der kiggede på hende, og hun fik mistanke om at der var betændelse. Silly var voldsomt hævet og kunne ikke åbne det ene øje. Hun så virkelig slem ud. Dyrlægen stak en kanyle ind i hovedet på Silly og ud væltede der med betændelse. De lagde hende lynhurtigt i bedøvelse, barberede hende og skar hul for at få det hele ud. Da det var meget akut kunne hun ikke fuldbedøves, så hun hylede. Så skyllede dyrlægen det, og stak en mega javertus igennen huden på hovdedet. Så lagde hun dræn ind og syede drænet fast.
Krave på, penicillin og smertestillende piller og så hjem til observation. Snøft hvor så hun ud.
I går fik hun taget drænet ud. Hun skal beholde kraven på til på fredag, hvor hullerne forhåbentlig er helet.
Så galt kan det gå. ØV at den første dyrlæge om torsdagen ikke opdagede det. Det værste var at man intet mærkede på min stakkels hund. Hun må have haft sindsyg ondt. Dyrlægen sage at det betændelse der kom ud svarede til 1½ stor kaffekop fuld...
Men hun er i bedring og jeg lægger et billede ind på hendes profil, så i kan se staklen efter operationen.
Qnuzz Natacha

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels Silly...*snøft*
  • #1   12. jul 2005 P.S. Det er billede nr. 16

• #2   12. jul 2005 Hej N.
    Pyha sikke en omgang og hvor ser hun
    ud efter operationen - Jeg har slet ikke
    hørt hvad der var galt...

Go' bedring med hende og
    go' dag til dig

• #3   12. jul 2005 Tak skal i have.

Barbara: Silly har det med at spise hvepse og bier. Pludselig i forrige uge hævede hun op og havde ondt i kæben. Hun var hos dyrlægen, der behandlede hende med allergipiller. Det hjalp og alt var godt. Men pludselig i sidste uge hævede hun voldsomt op i hovdet, fra kæben og helt op oven på hovedet. hendes ene øje kunne slet ikke åbnes.Hun kom til dyrlægen igen i torsdags, der behandlede hende med allergipiller og binyrebarkhormon. De observerede hende hele dagen, og sendte hende hjem torsdag aften. Men fredag morgen var den helt gal og så skete alt det jeg har skrevet oven over.
    Qnuzz Natacha

• #4   12. jul 2005 Nalle:
    Hvor lyder det frygteligt -
    Det må da være noget af en forskrækkelse
    at få hende tilbage fra dyrlægen...
    Hvilken dyrlæge var det, der ikke havde opdaget
    noget, var det een, du plejer at bruge?

• #5   12. jul 2005 Nej, vi plejer at bruge Greve Dyrehospital. Men de havde ingen akutte tider, så vi brugte Albertslund dyreklinik. De var smadder søde, men det er sørgerligt at den første dyrlæge ikke opdagede at det kunne være en betændt byld. For så kunne hun være blevet opereret allerede om torsdagen og sluppet for et helt døgns lidelser. Dyrlægen der behandlede hende om fredagen var super god. Hun vidste ligesom med det samme, at det ikke "bare" var en allergisk reaktion.
    Der var snak om at huden på en stor del af hovdet måske havde været uden blodforsyning så længe, at Silly skulle have en hudtransplantation, men der er heldigvis ikke noget galt med huden.
    Den dyrlæge der oprerede, vil jeg gerne overlade mine dyr til igen, ellers tror jeg at jeg fortsætter med Greve dyrhospital, de har trods alt fulgt Silly siden hun var helt lille.
    Qnuzz Natacha

• #6   12. jul 2005 hvor er det bare synd for Silly ...
    den stakkel ! pøj pøj med hende !

kærlig hilsen Ulrik

• #7   12. jul 2005 Ejjj hvor jeg blev tirst da jeg læst det her men jeg er da glad for at Silly er i bedring... pas godt på hende og giv hende en stpr nusser fra oz.

• #8   12. jul 2005 God bedring til Sille ... håber hun snart er på toppen igen.
    Knusere fra Marlene og drengene

Kommentér på:
Stakkels Silly...*snøft*

Annonce