{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Genkendelse af egen race {{forumTopicSubject}}

Kan hunske at der for en tid siden var en tråd om dette emne..
Nu har Dina fisen bevist at hun så absolut genkender sin egen race og hun nok er "racist"...
Normalt går hun helt bananas hvis vi har besøg af hunde på gårdspladsen. Kun en accepteres, svigerfars gamle labbe, får aller nådigst lov til at være her uden den store ballade. Dog kan de ikke være ude sammen, men Dina laver ingen ballade bag havehegnet når det er Sadie der er her.
Så her igår aftalte min veninde og jeg at vi skulle ud og gå tur sammen.. Mette kom herop med Benji. En dejlig skøn mutte dreng nede fra kennel moonsong`s
Og hvad gør Dina...
Kaster sig ned for ham, slikker ham og giver alle tegn på at du er bare for lækker og dejlig og du må da godt være her.. Ikke et eneste knur eller tegn på øhh hov forresten her bor jeg ... Og på gåturen var de åhh så yndige og skulle "kysse" et par gange ;0)
De par gange vi har prøvet besøg hehjemme af andre hanhunde ( ikke mutter ) har hun efter 30 sek. fået fortalt dem at de absolut ikke er velkommen her..
Egentlig var vi blevet enige om at hun bare var en tæve med de særheder der kan følge med der men nej...
min hund er racist snøft.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genkendelse af egen race
Kommentér på:
Genkendelse af egen race

Annonce