Dyrlæge til AD HD OCD billeder {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Er der nogle der ved hvilke af disse dyrlæger der tager billeder der er mest rigtigt, hvis man kan sige det sådan. Og koster det det samme? Det skal være for alle tre ting. Og hvordan kan man få "DNA-Øjenkrav for prcd/PRA"?
Vil hest gerne undgå Gørlev dyreklinik...
Rigtigt god jul! < 3
- [ ] Dianalund Dyreklinik
- [ ] Dyreklinikken Klingeberg
- [ ] Dyrlæge Bjørg Zinkernagel Klein
- [ ] Elmelund's Dyreklinik
- [ ] Frederiksberg Dyreklinik
- [ ] Gimlinge Dyrklink
- [ ] Gørlev Dyreklinik ()
- [ ] Kalundborg Dyreklinik
- [ ] Stc. Jørgensberg Dyreklinik
- [ ] Slagelse Dyrehospital
- [ ] Vestermose Dyreklinik
aug 2024
Følgere: 13 Svar: 23
sep 2020
Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 905
Umiddelbart vil jeg sige, at Vestermose nok er den der bliver anbefalet mest, men om det er dem, der er bedst ved jeg ikke
Måske du skulle spørge din opdrætter om hvem denne kan anbefale
PS: Bjørg ville aldrig få lov, at komme tæt på mine kæledyr, heller ikke heste selv om det er her hendes hovedinteresse er Hun har været en kort overgang på Rude Dyreklinik, før hun startede som selvstændigt. I dag med dyreklinik sammen med sin kæreste.
okt 2019
Følger: 149 Følgere: 188 Hunde: 5 Emner: 20 Svar: 329
En anden jeg kender bruger også dem.
Jeg søgte bare frem inde under dkk hvor det skulle bestillins, derfor jeg troede de havde tingene.
Jeg ledte efter vores ejen men de var ikke på, kom så også i tænke om at de sagde at de ikke kunne tage røgten og ville sende os til en i Slagelse.
Jeg snakker ikke med opdrætter man kunne være man skulle skrive til hende, men vil heller skrive til dem der har hanhunden.
Tænkte at høre her inde, for hvis man ringer til dem selv, syndes jeg tit de kan lov det inde og det andet, når de slet ikke ander hvad de laver.
Min mor sagde med det samme om vi så skulle køre til Ringsted, men sagde jeg lige ville tjekke dem tæt på os. (Vi bor i Gørlev)
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.155
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 965 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.597
sep 2020
Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 905
Jeg forsøger så vidt det er muligt kun at benytte selvstændige dyrlæger, men det skal selvfølgelig være uden, at gå på kompromis med fagligheden ! Og man skal føle sig tryg Orthovet er selvstændige.
Kan se at denne klinik får anbefalinger og indehaver er også opdrætter, samt uddannet kiropraktor, så burde kunne lejre hunden rigtigt: https://dit-dyr.dk/
Pøj pøj med at finde den for jer rigtige dyrlæge og pøj pøj med resultaterne
okt 2019
Hvis der sker noget akut vil vi selfølgelig bruge Gørlev, hvis de kan gøre noget. Ellers må vi til Slagelse eller Kalundborg.
Værløse, hvor ligger den henne?
Mange tak alle sammen.
Det er først ude i fremtiden, men når røgten skal gøres ved 1 år, føler jeg vi er meget bagud til at undersøge de gode dyrelæger.
Det sker også kun hvis hun er sund, har det rette temperament, og sådan noget. Det samme med hanen. Jeg vil gøre alt for at det bliver gjordt på den rette møde, og at hvalpene vil få en god start.
Jeg tænker at have et par opdrætter som er tæt på, i røret under det hele, så de kan hjælpe. Tænker selv at tage kurser inde hos dkk om hvalpe og det, men det er jo noget andet med en der har prøvet det før.
Lige nu for vi af vide at hun er bygget rigtigt og ikke teenager grim. Dog kommer hun på slanke kur nu. Vi føler hun vejer ret meget, men ikke sådan at man ikke kan se hendes krop.
okt 2019
Det er også mig der vil være medlem af dkk, men hvis det giver mest mening at det er min far, kan man vil bare købe et husstands medlems skab til ham når det er nødvendig.
Eller skal man være over xx for at kunne have hund? (Bliver 20 til April)
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.464
Orthovet ligger her i Ringsted, de er ihvertfald gode til led.
Jeg bruger Dyrlægen på landet, og ellers Ølby ved akut.
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 9 Hunde: 8 Emner: 5 Svar: 78
http://www.labrador-retriever.dk/side.asp?ID=46616
Dyrlæge til AD HD OCD billeder