lille hund skambidt !!!!! {{forumTopicSubject}}
Så blev en lille hund i snor endnu en gang skambidt af en hund -- uden snor ---udenfor kontrol---blandingshund--IKKE muskelhund---ejeren stod bare og så på------hun reagerede først da tililende truede hende til at tage sin hund---den lille hund er en 14 år gammel bomuldshund,den er ikke spor truende overfor nogen,den ligger nu på Landbohøjskolen og man ved ikke om den overlever,hele "numsehullet" er flået op ,ejeren af den biske hund syntes ikke at man skulle overdramatisere det skete,men udleverede, hårdt presset ,et visitkort-------hun er hundetræner !!!!!
Det skete i eftermiddags ved 16-tiden ved Hørsholm Kirke ,hvor der ligger et pragtfuldt område hvor man kan gå tur med sin hund også uden snor.
Det er selvfølgelig søgt anmeldt til politiet,hvor man bare henviste til selv at tage kontakt til ejeren af den bidske hund !!!!!!!!
Det er ikke min hund,men jeg var vidne,bliver det en af mine hunde næste gang ???? De er også små og blide ???
JA,jeg er altså bare sååååå rystet
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Rystende holdning/opførsel fra ejeren af den bidske hunds side !!!!!!!!!!!!!
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 230
Hold da kæft en led møgkælling! Undskyld sproget...
Blir fandme så sur over sådan noget.. FØJ!
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
RYSTENDE opførsel fra ejeren af den bidske hunds side !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
Sig til den stakkels hunde ejer at hun SKAL anmelde det til politiet, de kan ikke nægte ar optage rapport.
Bliver der et forsikrings spørgsmål, er det første de spørger efter, der skal foreligge en rapport.
Har selv prøvet at få overfaldet min hund, hvor modparten nægtede at betale. Jeg fik det dækket af forsikringen, men kun fordi jrg havde anmeldesen
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 2.066
aug 2004
Følger: 48 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 87 Svar: 2.045
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
stakkels hund, håber den kommer sig og at ejeren af den anden hund for sig en advarsel og måske påbud om mundkurv på hunden
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Jeg håber den lille overlever
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 1.100
ja man skal aflever en politirapport, men de pisse politi de er altid ligeglade!! argg jeg er gal nu!!
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 33
Den bidske hund SKAL bare aflives, næste gang er det måske en lille pige.............
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 86
Min lille Zenta kan blandt andet ikke lide andre hunde hvis hun er i snor. Det går lidt bedre uden snor. Så min får aldrig lov til at gå løs andet end derhjemme hvor kun hendes legekammerat kommer.
Min hund er blevet jaget af en anden, hund derfor er hun blevet sådan.
Jeg har den holdning hvis den en gang bider en anden hund eller et menneske bliver den aflivet, for hvis de kan gøre det en gang kan de finde på at gøre det igen..
lille hund skambidt !!!!!