{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

lille hund skambidt !!!!! {{forumTopicSubject}}

Så blev en lille hund i snor endnu en gang skambidt af en hund -- uden snor ---udenfor kontrol---blandingshund--IKKE muskelhund---ejeren stod bare og så på------hun reagerede først da tililende truede hende til at tage sin hund---den lille hund er en 14 år gammel bomuldshund,den er ikke spor truende overfor nogen,den ligger nu på Landbohøjskolen og man ved ikke om den overlever,hele "numsehullet" er flået op ,ejeren af den biske hund syntes ikke at man skulle overdramatisere det skete,men udleverede, hårdt presset ,et visitkort-------hun er hundetræner !!!!!
Det skete i eftermiddags ved 16-tiden ved Hørsholm Kirke ,hvor der ligger et pragtfuldt område hvor man kan gå tur med sin hund også uden snor.
Det er selvfølgelig søgt anmeldt til politiet,hvor man bare henviste til selv at tage kontakt til ejeren af den bidske hund !!!!!!!!
Det er ikke min hund,men jeg var vidne,bliver det en af mine hunde næste gang ???? De er også små og blide ???
JA,jeg er altså bare sååååå rystet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille hund skambidt !!!!!
Kommentér på:
lille hund skambidt !!!!!

Annonce