Selvlysende bold med piv {{forumTopicSubject}}
Ellie render jo altid fri, så jeg har opdaget det praktiske ved at stikke hende en selvlysende bold med piv, når vi går tur i mørke. Dels kan jeg se bolden, hvis hun skulle smide den, dels kan jeg altid høre hvor hun er Ekstra praktisk med piv er, at vildtet hører at vi kommer, og derfor kan flytte sig inden vi kommer forbi.
Jeg har nu bestilt dem fra Chuckit (ultra glow squeaker), men ville gerne finde et billigere alternativ. Bolde har begrænset levetid hos Ellie, fordi hun gumler meget, så hvis der findes andre med samme holdbarhed, så ville det være lækkert.
Jeg har tidligere købt nogle på Temu, men de holdt til 1-2 ture. Så købte jeg nogle på Totteland som holdt i 4 minutter (Totteland refunderede, og var skide søde). Og så har jeg prøvet dem fra zooplus, men de holdt også kun max 10 minutter
Jeg er sikker på at dem fra Chuckit kommer til at holde væsentligt længere, og det skal de også, når de koster 120 kr. Men findes der mon nogle billedere? De SKAL være både selvlysende og med piv
okt 2023
Følgere: 85 Emner: 24 Svar: 2.550
Men OK, det piver jo ikke
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 138 Svar: 10.244
Lyden er vigtigere, så hvis Chuckit ender med ikke at være god nok kvalitet og jeg ikke kan finde et alternativ, bliver det bare pivebolde, uden at de er selvlysende
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.482
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 465 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.627
https://www.petshoppen.dk/shop/chuckit-jw-40c1.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3ZpaGSe1kwehgWuSo8LcvTLPvRaHvZLJXtGIOzvvX6x0Wx6UfqBcws08M_aem_HmfQ4sSGqvS5Yj6kvpC0tQ&CookieConsentChanged=1
Selvlysende bold med piv