{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Hvalpetræning {{forumTopicSubject}}

Nu nærmer tiden sig snart hvor der ikke er alt for mange uger før hvalpen kommer hjem.......

Kender i nogle gode bøger man kan købe eller låne med tips vedr hvalpetræning, lydighed og spor...
Jeg melder os selvfølgelig til et hvalpehold men det skader vel ikke at have en bog og træne derhjemme også.

Må gerne være til schæferhunde.
monika

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpetræning
  • #1   23. okt 2007 Jeg kan ikke huske, om du har haft hund før - under alle omstændigheder er Anders Hallgren rigtig god at læse.
    Alfasyndromet er en god bog, som vi alle bør have på boghylden, synes jeg...

Angående litteratur om træning... Jeg vil sige, at der findes så forskelligt, som kan være i direkte modstrid med det du kommer til at lære når du starter til træning, så jeg tror, jeg ville vente med det.
    Men til gengæld vil jeg anbefale dig at spørge i din lokale kreds, om du må være med på hvalpeholdet et par gange uden hund - så får du nogle gode fifs og du kommer lidt ind i, hvordan det hele foregår...

• #2   23. okt 2007 Du kan også finde lidt tip og gode råd på min hjemmeside :o)

Spændene med ny hvalp, hvor skal du ha fra :o)

Vil også sige at kom ud i den klub du skal træne der er helt sikke masser at hente af gode råd.
    sender lige mit link privat ;o)

• #3   23. okt 2007 ih ja hvor spændende smiley prøv at hør ad i schæferhundeklubben som måske ligger nærmest dig. smiley du kan tjekke kredsene ud på wwwschaeferhund.dk og så under links og kredse i dk smiley Jeg træner selv i kreds 3 og synes at det er en god klub :)Og ja hvor skal du have fra? smiley glæder mig til at se din vaps smiley

Kommentér på:
Hvalpetræning

Annonce