556 visninger
|
Oprettet:
** Noah ** Mors Dreng ** .
16. dec 2006 Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
16. dec 2006 Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
Ondt i poten.. {{forumTopicSubject}}
Hej..
Noah vil ikke gå på sin ene pote han havede fået en tjørn fra en rosen busk i det øvereste af hans tå på for poten og nu vil han simpelhen ikke gå selv om vi har taget den ud kan det godt gøre ondt i et stykke tid efter ?
Har tjekket om der er mere i hans pote men det er der ikke .
Har mest lyst til at tage til dyrelægen men Kæresten mener det ikke sikkert går væk stille og roligt efter nogle timer ..
Andre der har prøvet det ?
Og som evt mener det er nødvendigt at tage til dyrelægen ?
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 1.190
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
Men Da jeg skulle tage den ud måtte vi begge holde ham mens jeg ryggede den ud og han knorrede så det gjorede ret ondt på ham da han elleres ALDRIG Knorre af os..
dec 2006
Da han havede brækket poten kunne man ikke mærke noget på ham og syns ikke generealt at han plejer at pive over sådanne ting så nej vil ikke mene han er pivet ..
Han støtter lidt men prøver at undgå det .
Sidder bare alene hjemme og uden bil så det er noget tis det her ..
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.122
Men med mindre han er 100% i orden i morgen tidlig, så synes jeg du bør kontakte din dyrlæge. Det kan være nødvendigt at få checket at der ikke er mere i poten og evt. give lidt antibiotika og evt. lidt smertestillende.
dec 2006
Men det er bare underligt at efter han havede lagt i rosen busken der var vi en time i skoven hvor han randte fint rundt ..
Har badet den og klippet hans hår mellem trædepuderene..
dec 2006
Aftalte også med min kæreste at vi skulle se på det til i morgen men han ligger bare og sover han vil ikke ud fra sorveværelset og med ind i stuen som han plejer og vil ikke nusse eller noget så det er det der bekymre mig da det over hovedet ikke ligner ham ..
(men er virkelig også en høne hunde mor )
Ondt i poten..