{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan stemmer du?
  • #1   22. okt 2007 tit stemmer jeg på den hund der lige faldte mig i øjnene først eller hvordan man skal sige det..... altså den hund jeg lagde mest mærke til...... men tit hjælper man også sine "venner" herinde ved at stemme i deres udfordringer, og så hjælper de en med sine egne udfordringer :o)

• #2   22. okt 2007 Jeg stemmer på den hund der siger mig mest.

Så som regel er det de hunde med muskler jeg stemmer på :o))

• #3   22. okt 2007 Charme, selvtillid og lækkert hår påvirker mig positivt - det gør fotografens kunnen ligeledes ;O)

• #4   22. okt 2007 Jeg bliver nødt til at spørge hvad idéen med at stemme er? Jeg tror ikke jeg har fanget pointen i det. Og hvad er forskellen på det og bedømmelser. Jeg kager rundt i det, og kom så sent som i går til at give flere "lav" før jeg fangede at det rent faktisk betyder noget... men hvad?

• #5   22. okt 2007 *GG* Sus altid noget det ikke er fotografen du skal bedømme så :o))

• #6   22. okt 2007 Jeg har svært ved at stemme... Kan se noget godt i alle hunde... Så jeg stemmer helst ikke i udfordringer...

• #7   22. okt 2007 Jeg stemmer tit efter hvor gode billederne er, og så hvordan selve hunden ser ud (:

Siri Renée R : Jeg tror mange bliver tager en lav som om du bare slet ikke kan tage deres hund, og så bliver de måske fornærmede (:

• #8   22. okt 2007 ups.. ja det er jo ikke meningen. Det må jeg lige rette op på.

• #9   22. okt 2007 Jeg stemmer på det bedste billede - at vælge mellem hundene er jo umuligt, da alle hunde i mine øjne er lige dejlige :-))

• #10   22. okt 2007 Hvis jeg stemmer bliver det en høj... Hvis andet lader jeg være med at stemme...

Det er da ikke sjovt at få en lav, hvis det skal gives ønsker man da en begrundelse...

• #11   22. okt 2007 jeg stemmer på den der er smukkest eller sødest smiley

• #12   22. okt 2007 Bedømmelser er i hundens profil. hvor du kan give lav, middel, høj og ekstra høj+give en kommentar
    stemme er i udfordringer. hvor du skal vælge mellem to hunde der udfordre hinanden.
    Det er for sjov, i hvert tilfælde for mit vedkommende

jeg stemmer på den hund jeg syntes er pænest, sødest, sjovest, dejligst, altså en krammeværdi. er jeg i tvivl går jeg også ned og læser teksten
    når folk skriver stem fair eller med hjertet er det fordi, der nogen gange lægges op til at man skal stemme på dem der er med i stemmerunderne.

• #13   22. okt 2007 Jeg stemmer også selv efter hvilken hund der er den sødeste, lækreste og dejligste.
    Jeg har indtil nu ikke været i tvivl en eneste gang.

Jeg havde ikke lige tænkt over at folk kender hinanden og derfor stemmer på vennes hund, men ja det kan selvfølgelig forkomme.

Men det er jo bare for sjov sådan som jeg ser det, det samme med høj eller lav.
    Personligt har jeg svært ved ikke at give nogen middel eller lav, så hellere holde min mund ;o)

• #14   22. okt 2007 Hvis der er en lille lækker rottweiler-hvalp i en udfordring vil jeg altid komme til at stemme på den ;o)
    DE er så søde, at jeg mister mine sansers fulde brug :o))))

Nej, jeg stemmer meget sjældent i udfordringer og deltager også meget sjældent. Er ikke vild med konceptet.
    Stemmer jeg, er det på baggrund af billedernes kvalitet og præsentationen af hunden...
    Og så kan man ikke komme uden om, at nogen racer falder mere i mine øjne end andre, og derfor har det også noget at skulle have sagt i udfordringerne..

• #15   22. okt 2007 jeg giver også kun høj eller ekstra høj, da jeg ikke vil gøre nogen kede af det. har jeg en kommentar ang. billedkvalitet eller manglende text, skriver jeg det i profilen uden bedømmelse

jeg syntes nogen gange det kan være svært i udfordringer hvor det er samme race der bliver bedømt. Selvom det vel egentlig burde at være omvendt.
    er nok mest kritisk ved de racer jeg kender bedst. der begynder jeg at tænke på hvilken der er mest racetypisk

• #16   22. okt 2007 Jeg stemmer på den hund jeg selv ville vælge hvis jeg skulle havde den ene :o)

• #17   22. okt 2007 Jeg går efter charme, skønhed, sundhed, gode billeder og glade udtryk og så bryder jeg mig bestemt ikke om at se ørekupering, kvælerhalsbånd og andre former for mishandling. Men der er rigtigt mange herinde, som bare bytter stemmer, så man kan desværre ikke regne med nogen ærlig vurdering.

• #18   22. okt 2007 jeg stemmer faktisk også på naturlighed. dvs ligesom du Julie bryder jeg mig ikke om at der er blevet klippet i hunden eller nogen form for anden mishandling. derudover kan jeg godt lide at se nogle aktive og glade hunde. så altfor meget billedredigering får ikke mig til at stemme.

• #19   22. okt 2007 Julie og Rocco, ja så er mine hunde da diskvalificerede hos dig..

Min hund bruger kvælerhalsbånd, men det er aldrig i kvæl..
    Nogengange skal man ikke skue hunden på hårene ;o)

• #20   22. okt 2007 kvælerhalsbånd-ja det har vi også brugt, men dur ikke til vores langhårede hunde, ligeså snart det er vådt, hænger halsbåndet fast i pelsen.
    på nogle billeder kan man dog se hundene næsten er kvalt for at blive holdt i en bestemt stilling, det syntes jeg ikke om og der reagere jeg.

• #21   22. okt 2007 når jeg stemmer i udfordringer, prøver jeg at se bort fra racer, for alle har jo deres farvorit, og det er jo ike altid det er den hund der er præsenteret bedst. fx hvis nu der sidder den kæreste lille vaps, mod en stor grum et eller andet, og vapsen kun har tre linjer med ekst og et bilede, så for den ike min stemme..

en ang de andre stemmer, så har jeg faktisk sat en middel på nogen netop pga manglende foto og tekst, men jeg giver en kommentar, og følger så op på profilen, for de kan jo tilføje en masse, og jeg ændreså min stemme derefter..

Kommentér på:
Hvordan stemmer du?

Annonce