{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

Slikkemåtte, Kong, Toppl {{forumTopicSubject}}

Jeg vil så gerne give min hvalp en slikkemåtte eller Kong eller lignende.
Men han er ekstremt madglad og istedet for at det bliver en rolig afslappende aktivitet, så ender han med at bliver frustreret.

En slikkemåtte er rigtig fin men når den er tom bider han i den.
Jeg tror frustrationen opstår når den er tom.
Det samme sker med hans toppl. Eller det er faktisk værre fordi han render pivende rundt med den.

Jeg har brug for at kunne give ham hans Kong eller slikkemåtte når han lige skal være lidt selv og i træning af adskillelse.

Har I et forslag til noget andet lignende jeg kan prøve at give ham?
Er åben for alle forslag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slikkemåtte, Kong, Toppl
  • #1   5. okt Aktivitetslegetøj har altid været fulgt af en vejledning om, at de skal bruges under opsyn. Dette for at man kan fjerne dem, når maden er spist.
    Jeg ville bare tage dem væk, når de er tomme og aflede med noget andet.
    Hvis han reelt stresser mere end han beroliger sig selv med aktiviteter som slikkemåtte mv., ville jeg nok lave noget andet i stedet. Det er meningen at de skal blive trætte og afslappede, ikke urolige smiley
    Har du prøvet med godbidder gemt højt og lavt i stedet for? Så bruges miljøet, og der er ikke en genstand, der kan blive tom.


  • #2   6. okt Malene- Har altid givet min gamle hund et marvben med fyld, når han skulle være alene.

    Det var fordi jeg gerne vil have noget han lige kan distraheres med når jeg f.eks går i bad.
    Eller når vi træner han skal være adskilt fra mig.

    Han søger allerede efter hans mad. Jeg synes altid at han kører i et højt gear, når der er mad i farvandet.


  • #3   6. okt Det kan godt være, at det er et dumt spørgsmål, men er du sikker på, at hvalpen får mad nok?

    Har du prøvet at smide hvalpens kong/pottle i fryseren, så det tager længere tid at få fat I maden?

    Har du prøvet en snusebold eller snusemåtte?


  • #4   6. okt Lise- Lotte- Jeg har faktisk lige sat hans mad op. For han var helt sikkert til den tynde side.
    Min gamle hund var ulidelig omkring mad, hvis han var lige lidt til den tynde side.

    Det har hjulpet generelt men han er stadig ret overgearet når han får hans toppl.
    Men man er stadig vild omkring mad og tror han skal have alt.

    Snusemåtte tror jeg vi skal have købt smiley Snusebold er lige bestilt hjem.

    Jeg prøver lige at give ham en frossen senere. Måske han bliver frustrerer fordi det kun tager kort tid at tømme den.


  • #5   6. okt Det har rigtig stor betydning, at de får mad nok.

    Min Sia er nu 11 måneder, og vi har madpakke (tørfoder) med i hundeskoven. Hun er egentlig ikke madfikseret, men når vi har gået turen rundt om søen (når jeg har gået ca 3 km, og Sia har blæst op og ned, og frem og tilbage), og Sia derefter har leget med de andre hunde ved badestedet, så kommer hun selv og beder om mad. Efter en håndfuld, er hun på igen smiley


  • #6   6. okt Ja det er klart.
    Men synes at hans stand er rigtig fin her efter vi har sat fodermængde op.

    Han skal vaccineres imorgen og spørger jeg lige hvad hun tænker med vægten.


Kommentér på:
Slikkemåtte, Kong, Toppl

Annonce