{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
21 visninger | Oprettet:

aktivitetslegetøj/spil inspirationstråd {{forumTopicSubject}}

Her til aften da hundene var i gang med hver deres aktivitetsspil, kom jeg til at tænke på at det er længe siden vi har fået noget nyt. Jeg kunne derfor godt bruge noget inspiration til hvad vi skal have tilføjet i hjemmet. Jeg tænkte der måske sad andre og havde det på samme måde, så jeg laver denne tråd i håb om at man kan bruge den til at dele de aktivitetsspil/legetøj man selv er rigtig glad for, og til at få inspiration fra andre.

Jeg kan da selv starte med et par af favoritterne herhjemme.
Nina Ottesen Tornado er en stor favorit især for Lucky, fordi den tager tilpas lang tid for ham at lave, men den er ikke svær for ham at gå igang med smiley Den er ALT for nem for Teemo, men det stopper ham ikke i at elske den, fordi det jo er sjovt at få den til at snurre rundt smiley
Til gengæld kan jeg virkelig godt lide de der snusebolde (store bolde med huller der har strimler af filt? som man så ruller op med godbidder i, til Teemo. Ikke fordi han ikke er hurtig om det, men fordi det udfordre ham lidt og samtidig får han lidt afløb for leg/ødelæggelse. Teemo ødelægger ikke ting, men han synes det er vildt sjovt at flå i den og ruske den.

Helt almindelige godbidsbolde er også et hit, både alm runde og andre former, for dem begge to. Lucky kunne få timer til at gå med at trille rundt med bolden, så længe der er lækre godbidder i smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
aktivitetslegetøj/spil inspirationstråd

Annonce