{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Har de virkelig ingen tidsfornemmelse? {{forumTopicSubject}}

Godaften til jer allesammen,

Kender i det? hen på eftermiddagen vil man bare gerne hjem til de små firbenede? Heldigvis trøster man sig oftest med at de ingen tidsfornnemlse har - Kan det da virkelig passe?

Som et ekstra lille indlæg håber jeg at få prinsessen parret her i næste uge. Er det uhensigtsmæssigt at beholde en af hvalpene? Vil så gerne at hun har lidt selskab hele dagen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har de virkelig ingen tidsfornemmelse?
  • #1   20. okt 2007 ja, jeg synes nu også begejstringen for at vi kommer hjem siger med tiden vi er væk hjemmefra ;o)

    Men er dog ikke sikker på, om det kan være noget vi lægger i ham...


  • #3   20. okt 2007 Vil du have hvalpe på hende, bare for at hun skal have selskab?

    Så ville jeg da hellere foreslå at du gik ud og fandt en hvalp et sted. Det er ikke "bare" sådan lige at have hvalpe. Og hvad hvis du ikke kan få dem solgt? Eller at noget går galt under graviditet og/eller fødsel??

    Mht tidsfornemmelse.. En dag, kom jeg tidligere hjem (et par timer) end jeg plejer.. Det overraskede Luna.. hun lå stadig inde i stuen og sov. Normalt står hun ude i gangen, når jeg træder ind af døren.

    Så jeg tror hun kan mærke - på en eller anden måde - at nu er det tid.. For jeg gjorde ingenting anderledes da jeg kom hjem..


  • #4   20. okt 2007 Nej, hvalpene skal ikke laves kun for at have selskab til Karla, slet ikke smiley

    Lige fra jeg fik hende, og så hvilken glæde hele min familie fik af hende, har miin svigermor og jeg aftalt at det dejlige gen skulle føres videre.. Så vi har sørget for ferie mv. - Og hvalpene (afhængig af antal) er afsat til familie. - Og nok os mig selv smiley


  • #5   20. okt 2007 Hejsa

    Jeg tror det med at hunde ingen tidsfornemmelse har, er opfundet af hundeejere med dårlig samvittighed i sin tid. Bastian kan 100 % mærke forskel på om jeg er væk 5 eller 8 timer.
    ... og nej, de kikker ikke på klokken som vi og tæller minutter, men er sikker på de har deres egen ´time tæller´ på en elle anden måde!!

    VH Malene:)


  • #6   20. okt 2007 Det tror jeg også på at de har. vores hund vågner også halv 6 hver morgen hverdag eller weekend. Og ligegyldigt hvornår vi går i seng. For vi står altid op der i hverdagen så forstår han ikke når det er blevet weekend

  • #7   20. okt 2007 Nynne ved godt jeg er hjemme ved 14 tiden, de dage min mor har været hjemme ved hende, har hun lagt mærke til at hun piver lidt og går lidt ud ii bryggerset, ind ii stuen osv., indtil jeg kommer hjem smiley

  • #8   20. okt 2007 Ja Maggie vægger os hver morgem lidt i 5 lige før uret ringer og de dage hvor der er sket rigtig meget for hundene og Maggie er kommet sent i seng ja så sover vi for længe vi høre nemlig ikke uret mere, vi er jo vantil o at Maggie klare det

  • #9   21. okt 2007 Billy bliver glad hver gang vi træder ind af døren, om der er gået 5 min eller 5 timer - men der er forskel på begejstringen.....Han nærmest "græder" når vi endelig kommer hjem efter en "lang" dag..... Så tror de har en eller anden tidsfornemmelse.... Men jeg tror ikke de kan mærke om det drejer sig om 5 timer eller 7 timer....

  • #10   21. okt 2007 Hos os vågner Billy normalvis først når væggeuret ringer - men så skal vi os op *S*

    Men han vil gerne putte i sin kurv, inde ved siden af vores seng kl. 10 ca.... *S* Der står han og kigger ind i soveværelset, med et udtryk som siger "kom så vi skal i seng" *S*

    Mine forældres første hunde Bingo, viste præcis hvornår min far skulle hente mor fra arbejde - det slog aldrig fejl.....Så var det kom så far - mor skal hentes *S*


Kommentér på:
Har de virkelig ingen tidsfornemmelse?

Annonce