{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
217 visninger | Oprettet:

M. E
M. E
Tilmeldt:
12. sep
Emner: 2

Operation af Akillissene {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en lille forespørgsels - min Dansk/svensk gårdhund er blevet halt på venstre bagben og har været ved dyrlægen for at få taget røntgenbilleder. Her viser det sig, at akillessenen er er gået i stykker,
Han er nu henvist til Dyrehospitalet i Århus. Jeg har snakket med dem, og med scanning og operation kan det snildt løbe op i omkring de 40000 kr.
Er der nogen som har erfaringer med sådan en operation? Hvad skal man være OBS på? Hvad løb prisen på operationen op i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Operation af Akillissene
  • #1   12. sep En korsbåndsoperation på en større hund koster 30.000kr deroppe, og de er jo nogen af de bedste i landet til sådan noget, så jeg tænker det er de priser, vi bliver nødt til at give.
    Det kan fås billigere, men jeg tør ikke, at tage chancen, ved nogen, der ikke er førende, men billigere ...

    Men 40.000kr hvis genoptræning ikke er medregnet er godt nok mange penge, især hvis forsikringspræmien ikke er meget høj.

    Selve operationen kender jeg ikke til. Youtube kan som regel give en del indsigt i operationer fra både fagpersoner (jeg ved, at de har lavet videoer/podcasts, omkring andre af deres operationer) og fra almindelige hundeejere, omkring operationer, prognose, genoptræning etc.

    Jeg håber det bedste for jer.


Kommentér på:
Operation af Akillissene

Annonce