{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Peanutbutter {{forumTopicSubject}}

Jeg følger en masse amerikanske, engelske og australske sider om råfodring. Her bliver ofte nævnt peanutbutter som en super lækker hundertreat og jeg vil egentlig gerne prøve det men har noget "modstand"..

Jeg ved jo at peanuts, hvis man er allergisk, er super farligt så jeg er lidt skræmt.

Har nogen herinde hørt om hunde der ikke har kunnet tåle det? (selvfølgelig uden sødemiddel).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peanutbutter
  • #1   18. aug De kan godt tåle det med mindre de er allergiske smiley Min hund skal dog ikke bede om det. Sød kartoffel på slikkemåtter er dog et stort hit her

  • #2   18. aug Det er så sært, for jeg har lige i dag stået og stenet over, hvad man giver hunde i lande uden leverpostej, og tænkte at det nok var peanutbutter smiley

    Jeg har aldrig hørt om en hund, der er allergisk over for peanuts, eller i øvrigt over for andre ting på den måde, hvor de går i anafylaktisk chok og dør af det. Gad vide om det overhovedet findes i dyreverdenen?

    Men der er peanuts i mange kiks og godbidder til hunde, så umiddelbart ville jeg ikke tænke at det er et kendt allergen hos hunde.


  • #3   18. aug Jeg har haft en kat, der gik i afalytisk chock dog ikke af peanut men et produkt til katte.

  • #4   18. aug Jeg har haft en Whippet, der gik i anafylaktisk chok efter en vaccination, det er nok det værste jeg har oplevet hun stod som hugget i sten, fuldstændig stiv og blev reddet af en stor dosis adrenalin.

    Mine får jævnligt usaltet jordnøddesmør i div aktiveringsting og deres tandpasta er med smag af samme, de elsker det smiley


  • #5   18. aug Syndes jeg har hørt at hunde godt må få peanutbutter så længe der ikke er et eller andet i (noget med et x vist) men det er der ikke i det der bliver solgt i eu.

    Men er det ikke sådan at hunde ikke må få hasselnødder og de der hvide der lidt er som en måne?


  • #6   18. aug #5

    Xylitol

    Ja, de må heller ikke få nødder. Peanuts er en bælgfrugt smiley


  • #7   18. aug OMG! Tak! Nok meget godt jeg skal have bio på b.
    Men hvad så med argn(de der egen spiser), hvad er de?


  • #8   18. aug Agern tror jeg er en nød smiley De er i hvert fald giftige for hunde

  • #9   18. aug Vi har sådan et træ og et med nogle røde bær, så til efterårsferien skal jeg samle det hele op og få det smidt væk så værken hvalp eller Gaby for spist noget af det. Det er nok at de spiser dådyr l o r t

  • #10   20. aug Alt du er allergisk for er super farligt, hvis bare du er tilpas meget allergisk.
    Nu har du taget chancen med tomater, hvede, gluten, gris og diverse andre ting igennem foder og godbidder - test du bare peanutbutter. smiley

    Obs på kalorietallet.

    Aldrig hørt om de ikke kunne tåle det, og begge mine har i hvertfald ikke udfordringer andet end at mængden er for lille


  • #11   30. aug Jeg havde en veninde, hvis chihuahua var ved at kradse af, fordi den fik en omgang peanutbutter sauce på sit tørfoder. Den var virkelig allergisk smiley

Kommentér på:
Peanutbutter

Annonce