{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  k9 performance - erfaringer
  • #1   12. jun Mener du kiropraktikeren, så kan jeg kun anbefale det

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 22 Emner: 40 Svar: 858
    #2   12. jun Da jeg læste opslaget første gang, troede jeg at det havde noget med træning at gøre smiley
    Først da svaret fra Connie kom på fandt jeg ud af, at det er dyrlægen smiley

Jeg ved at nogen sportsudøvere i ag er rigtig glade for hende, men jeg ville ikke selv vælge en, der kun udøver kiropraktik. Jeg vil have noget mere på som f.eks. Tove Due der også udøver akupunktur smiley Eller en dyrlæge, der er uddannet osteopat.

https://kibaji.dk/ i Lejre er jeg selv rigtig glad for og hun får klienter anbefalet fra https://orthovet.dk/ , selv om hun ikke udøver kiropraktik kommer hun langt med sine tekniker.

• #3   14. jun ej sorry, kan godt se når jeg Googler at det skulle være lidt mere specifikt smiley tak for jeres svar! Baby har en tid ved hende på onsdag.. Havde ikke tænkt over, at det måske var relevant med andre behandlingsformer. Han har aldrig fået akupunktur før. Tænkte udelukkende på, at det var smart fordi hun er ret tæt på, og kun har med hunde at gøre!

• #4   14. jun Jeg er meget tilfreds.

Hun er ekstrem grundig og hun har nogle virkelig gode øvelser, som man efterfølgende skal (kan) lave med hunden.

Hun er f.eks den første som fandt ud af, at Esh havde en lidt "stiv kæbe" i den ene side og fik rettet det. Og det på en måde, så jeg ved efterfølgende C-træning (det med bideriet) kunne se, at han trykkede mere igennem i den side, hun havde rettet.

Stor respekt og allerbedste anbefalinger herfra smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 22 Emner: 40 Svar: 858
    #5   14. jun Ikke pga andre behandlingsformer, men fordi at når kiropraktor retter, er bindevæv samt muskler og sener løs og det er dem der holder ledene på plads, så disse får lige lidt hjælp til at trække sig sammen smiley

Kommentér på:
k9 performance - erfaringer

Annonce