8.059 visninger
|
Oprettet:
Snik snak version 39 {{forumTopicSubject}}
På utallige opfordringer - OK én er her en ny omgang snik snak.
Nummer 38 var blevet lidt lang.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.635
Teenageren støvsuger mit store kradsetræ når hun er her hver 2. weekend.
Du må syntes det er dovenskab alt det du vil, hvis jeg kunne så gjorde jeg det gerne..
Man bliver jo ikke førtidspensionist pga dovenskab
Men dejligt du kan, jeg er ikke dig.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.615
Jeg talte med nogle der kender området omkring tilstanden af fx min brors hjem, og de fortalte at der er hjem man ikke kommer i grundet rod og hygiejne problemer .. der er jo folk der gror til hvis ikke de får hjælp ... det er nok en psykisk variant vi der ikke kan leve i skidt og rod ikke altid kan forstå ... " man kan jo bare...." men det kan de mennesker ikke ...
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.524
Tænk, jeg skal også have mad hver dag.
Det skulle min søster også, og hun fik da lavet mad selv om hun var lammet i halvdelen af
Have har vi også. Indkørsel og hæk. Nogle dage bliver der ikke lavet en pind, og der bliver ingen mad heller.
Jeg har også have, indkørsel og hæk.
Jeg har også dage, hvor der ikke bliver lavet en pind fordi der ikke er overskud eller fordi jeg har for mange smerter.
Jeg har så lige brugt 4 dage på at luge min lille bitte forhave, hvor jeg sad på en taburet og tog et lille stykke ad gangen.
Hækken ordner min søde nabo for mig, hvilket jeg er meget glad for.
At der ikke bliver lavet en pind og at der ikke er mad er jo noget man selv vælger
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1424 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.574
feb 2018
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 1.530
Jeg synes det er lidt utroværdigt, at man ikke kan gøre overflader rent i køkken og på badeværelse, men godt kan tømme 16 kattebakker hver 2. dag. Dét kunne jeg ikke engang og jeg sidder ikke i kørestol.
jul 2012
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.939
Eller mener du det faktisk, når du skriver, at så må I bare undvære? Du ønsker ikke at prioritere at få hjælpen?
okt 2010
https://www.psykiatrien.rm.dk/undersogelse-og-behandling/skizofreni-hos-voksne/skizotypi/
Jeg oplever dog hverken psykoser eller "nærpsykoser" længere, jeg gjorde det en del som ung når jeg var for stresset.
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 466 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.618
jul 2012
feb 2018
Jeg er fleksjobber og bor i nybygget hus på 161 kvm. Vi flyttede fra er hus i 3 plan for at få et hus i ét plan, som jeg bedre kan holde. Jeg har fået tilbudt hjælp fra kommunen, men jeg vil ikke tage imod den, så længe jeg selv kan klare tingene. Bevares, gulvene bliver ikke vasket hver dag, og selvom vi har robotstøvsuger skal der stadig støvsuges "manuelt" hver dag. Der har løsningen været en Dyson, som er ledningsfri, meget nemmere end én med ledning.
Vi er kun 2 i husstanden og min mand arbejder meget, så jeg klarer alt indenfor, og det gør jeg med glæde og stolthed.
Selv da jeg blev opereret i foden og ikke kunne gå i 2 måneder (den 3. måned med en krykke) gjorde jeg selv rent, man kan komme langt rundt i en kørestol.
feb 2011
Mht til sønnens elektronik .. sorry mine børn har fået af vide mit hjem mine regler... og de ville aldrig drømme om at passe på deres ting fremfor på deres mor ...
jul 2012
okt 2023
Følgere: 89 Emner: 24 Svar: 2.591
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.109
Det kan da ikke blive så dyrt , hvis det kun er et par overflader i køkken og bad hver 14. dag. ............ ( eller måske en ung pige / dreng i nabolaget -----> som lidt lommepenge )
Hvorfor skal ALT være så negativt .... ..... Mit barnebarn på 14 år kommer en gang imellem og fjerner lidt ukrudt for mig ...... ( også sådan lidt for hyggens skyld ... OG han er glad for lommepengene ) ...
jul 2012
Jeg har faktisk heller ikke lyst til at erstatte den elektronik, han så møjsommeligt har sparet op til.
okt 2010
mine kattebakker står så jeg kan se i dem når jeg går på wc, så kan jeg se når de er ved at være så fyldte at kattene overvejer at finde andre alternativer
den ene har en si hvos man hælder det i, så er den hurtig tømt.
Når jeg engang er flyttet så vil jeg spare sammen til en af de der selvrensende, har set nogle på et katteforum hvor nogle opdrættere bruger dem..
så skal man bare huske at tømme lorte-bakken.
Jeg ønsker også en mere af dem med si i, det er meget nemmere end den anden hvor jeg skal sidde og "grave guld"
Min opvask klares kun fordi jeg har lånt en opvaskemaskine af min mor.
men den bliver hverken tømt eller fyldt samme dag de dage min datter ikke er der.
Der bliver lun tørret støv af når min mor kommer og går det engang imellem (Det er ikke noget jeg har bedt hende om og hun kan ikke komme så tit som hun vil)
vinduer udvendigt betaler jeg mig fra...
Indenfor er det enten min mor, eller hvis de er blevet så fedtet (pga kattene) at jeg bliver irriteret over ikke at kunne kigge ordenligt ud.
Jeg roder, og har "system" i mit rod, jeg ved ca. hvor mine ting er..
Bliver der ryddet op har jeg svært ved at finde mine ting.
Støvsugeren (der er poseløs) bliver ikke tømt samme dag som jeg har rengøring. Oftes bliver det dagen før, eller lige inden teenageren skal støvsuge kradsetræet.
feb 2018
feb 2018
jun 2011
Hvorfor skal kattene aflives for at I kan gå af med dem? Har du ikke et godt netværk, hvor de kunne videreformidles, nu du har været opdrætter så længe?
feb 2011
jeg elsker også min hund, men jeg ville så aldrig gå på kompromis med renligheden i hjem og på mig selv på den bekostning, men igen jeg ville finde en løsning er jeg sikker på ...
jul 2012
AS, nej det har jeg ikke, jeg holder mig for mig selv. Opdrættere kan heller ikke bruge voksne, neutraliserede katte. Voksne katte kan sidde op til 2 år, inden de bliver solgt, så lang tid har jeg ligesom ikke, hvis de mener, at jeg har for mange. Desuden må man ikke sælge syge katte. Jeg har i hvert fald 3 med kronisk sygdom. Og hvem vil have katte som er over 8 år? Desuden er det mine katte ikke andres.
Jeg er godt klar over, at jeg ikke kan blive ved med at opdrætte, men til den tid neutraliseres de, og bliver boende til de dør. Jeg har to, der skal sælges ja, men de skal lige neutraliseres først. Måske er de solgt indenfor et år, hvis jeg er heldig.
feb 2018
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.109
feb 2018
Susanne, jeg kan sagtens se og sætte mig ind i, at I er udfordrede, men jeg har svært ved at forstå, at dit behov for at have et katteopdræt med nu 16!! katte kommer før jer som familie og de behov, I har. Tingene har givetvis ændret sig de sidste 8-10 for dig/jer, sygdomme og skader er sjældent stationære de første år, så jeres mulighed for og overskud til at klare hjemmet OG en bunke katte er jo ikke det samme.
Man kan ikke få alt her i livet, uanset hvor vigtigt det er, man er pinedød nødt til at gå på kompromis, også dig.
Jeg ville aldrig byde min mand at skulle tømme 16 kattebakker hver og hver anden dag, ikke engang som rask og da slet ikke med dårlig ryg m.v. Det er i mine øjne virkelig egoistisk af dig.
jul 2012
feb 2018
jul 2012
Det eneste han faktisk kan, det er at tørre døre mm af, så det får han lov til.
Hans eget værelse er bestemt heller ikke rent.
Min.mand er så gammel, at han nok kan sige fra, hvis det er. Alle beslutninger omkring kattene er vi FÆLLES om.
okt 2010
Så det skal det ca
hver 2. weekend hvis hun er på besøg
maj 2009
Men du sidder jo ned i forvejen, nemlig i kørestolen, så det er da bare at komme i gang.
Endda min sclerose søster som var lammet over halvdelen af kroppen kunne selv gøre sine overflader ren, hun havde det lige som skrigehunden, hun ville klare sig selv lige så længe hun kunne.
Og hvorfor tager det to år for at dine katte som er taget ud af avlen at finde et nyt hjem ?
Det har aldrig taget mig særlig længe, og hellere ikke de andre opdrættere jeg kendte/kender.
Ikke engang for en huskat tager det så lang tid.
Eneste grund til at det vil tage så lang tid er, hvis man forlanger overpris for dem.
Ellers så må du aflevere nogle på internat, de kan finde nye hjem ret hurtig.
Som familie, så burde du tage lidt mere hensyn til din mand og hans udfordringer.
Det wr mega egoistisk af dig, at han bare skal indordne sig og ødelægge sig endnu mere, fordi han skal padde dine mange katte......
feb 2011
Så mit råd er, find ud af at skabe rammer i end liv hvor man kan få hjælp FØR det hele brænder sammen, for tro mig så bliver det slet ikke sjovt...
jul 2012
Jeg kan kun konstatere, at det har taget mig lang tid at komme af med voksne katte, men jeg bor også langt væk fra alt. Hvad andre kan, kan jeg ikke bruge til noget.
Jeg tager rigtig meget hensyn til min mand og som jeg skrev, så er vi fælles om kattene, ellers ville det ikke fungere. Det er faktisk for det meste ham, der ikke vil sælge aflagte avlskatte.
jul 2012
maj 2009
Hvad er grunden til det ?
Men en ganske manuel kørestol kan komme ind, så burde du måske få sådan en
jun 2011
Følger: 20 Følgere: 102 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 567
Det er vi begyndt på, fordi jeg er blevet så syg som jeg er - min mand renoverer hus, og arbejder ofte over, og jeg er så dårlig at vi har valgt at jeg skal prioritere den smule energi jeg rent faktisk har, til at lege med Menja eller tage ud til min pony.
325 kr pr. time, vi har så bestilt 2 timer hver 14. dag. Beløbet kan vi jo så trække fra i skat.
Der støvsuges, vaskes gulv, ordner toilet/bruser/spejle, tørre overflader af mv.
I mellemtiden holder vi selv ved lige med let støvsugning mv.
Det er den bedste beslutning vi har taget længe. Jeg tog i dag på sygehuset for at få drænet væske i venstre knæ, og kom hjem til et rent hus, uden at jeg skulle slide mig selv i stykker for det
Vi har både kat, hund og fritgående kanin. Aftalen er at Menja går frit mens de er her - men hvis de ønskede at være "dyrefri", jamen så blev katten blot lukket ud, kaninen lukket i bur og Menja i et rum for sig selv. Det er deres arbejdsplads, de skal kunne holde ud at være her.
jul 2012
Der er trapper og en meget lille entré.
feb 2018
jul 2012
Jeg kan ikke dreje den med armene men skal køres rundt i en manuel. Derfor har jeg en elektrisk. Jeg har nerveskader i min højre arm, tror jeg. Jeg har fået fjernet en cyste i nakken, der trykkede på nerverne til højre arm. Den blev bedre men aldrig helt god. Inden OP kunne jeg end ikke holde en kuglepen.
feb 2018
okt 2022
Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 597
jul 2012
maj 2009
Og vejer du virkelig over 300 kg ?
Man kan få kørestole fra barnestørrelse og op til 300 kg.
jul 2012
Jeg personligt er faktisk ret træt af, at jeg ikke kan skrive noget i snik snak, uden at dette skal angribes.
Nå ja Skrighunden, Anne kan bekræfte det med kørestolen. Hun glor på.mig i smug på Plantorama, når det er dyrenes dag. Hun er ikke modig nok til at sige hej.
jul 2012
Jo jeg har faktisk både søgt om en manuel kørestol og senere om et el-køretøj. Beskeden var klar. Jeg havde den elektriske, hvis jeg skulle have andet måtte jeg aflevere den anden. Min mand er mit vidne.
Så jeg bruger min elektriske, hvor jeg kan.
maj 2009
Men hvorfor ikke få lavet en ny dør som er bredere. ?
maj 2009
Skal du bruge en til højere vægt, kan de bestille den hjem eller købes på nettet.
Men som skrevet før, så ville jeg få en bredere dør.
jul 2012
Vi fik i sin tid lavet en bredere trappe og gelænder udvendigt på huset som hjælpemiddel til min.mand og et håndtag ved det ned til/ op fra tilbygningen, hvor badeværelset er.
feb 2018
Hvordan kommer du rundt inde i huset? På toilet? Bad? Du kan gå en lille smule eller?
Jeg spørger ikke for at være respektløs, jeg har virkelig bare svært ved at tro, at du ikke har andre muligheder end at sidde i en sofa dagen lang.
okt 2010
sep 2017
Følgere: 526 Emner: 138 Svar: 10.283
De brokkede sig ALDRIG. Ikke EN ENESTE GANG brokkede de sig over manglende hjælp. De klarede sig selv, og fik kun hjemmehjælp de gange hvor min mormor blev opereret i armen efter et kattebid og da hun nogle år senere brækkede armen ved et fald.
De hyrede en havemand, og den rengøring som min mormor ikke selv kunne klare med hjælp fra min moster, fik de klaret af et firma, som de selv betalte.
Det er over min forstand, at man kan sidde og brokke sig i en lang, skrigende uendelighed over alt det man ikke kan og alt det man ikke kan få, når man tilsyneladende kan formå at tømme kattebakker efter 15-20 katte, holde deres pels og også have hund. Og når penge tilsyneladende ikke er et problem, så forstår jeg ved gud ikke hvorfor MINE surt tjente skattepenge skal gå til at gøre rent hos nogen, der åbenbart hellere vil læsse huset til i katte og tilhørende skidt, end selv at gøre noget aktivt, sætte hjemmeboende børn til at lave lidt eller for dælen SELV BETALE FOR RENGØRING
Lad nu være med at tude og brokke over ALT, Susanne, og GØR noget i stedet. Og det du ikke selv kan, må du betale dig fra, så længe du insisterer på at have så mange katte, at deres svineri gør, at du ikke selv kan holde dit hjem rent.
jul 2012
jul 2012
Det sværeste er at stå stille og sidde på en spisestuestol, dernæst at gå og lidt det at ligge. Dvs jeg oftest vågner, når jeg skal vende mig. Skal jeg sidde, skal jeg helst kunne ændre min sidde stilling.
feb 2018
feb 2018
Hvad med en rollator, hvor du kan sidde og holde hvil? Jeg aner ikke, hvad størrelser de kommer i dog.
okt 2023
Det var ment for sjov. Derfor
Nu taler jeg lige ud af posen: Hvis man har råd og fysik til at holde 16 indekatte, er det decideret udnyttelse af systemet at få betalt rengøring. Det er nasseri.
nov 2023
Følgere: 69 Svar: 262
Anne, det får mig til at tænke på min farmor som døde for 20 sidden.…
Hun var enormt plaget af leddegigt og hun havde de vildeste deforme hænder og fødder. Special sko. Special brødkniv sikkert meget mere i køkkenet som var tilpasset hendes behov.
Hun havde en special kontorstol hun sad på ved hendes køkkenbord.
Hun ALDRIG SOM I ALDRIG beklaget sig over gigten eller systemet.
Det eneste jeg så var på hendes opslags tavle hang der et et batch fra gigtforeningen hvor der stod :
Jeg er led og ked af gigt.
Hun fik 2 nye knæ. Ja faktisk 3 fordi det ene gik løs. Ingen kan rigtig huske hvornår det var. For det klarede hun også selv !!!
Hun er et perfekt forbillede i forhold til hvor taknemmelig man bør være for den hjælp man kan få.
jul 2012
okt 2023
OK, så gør jeg det
Jeg sidder og laver sommerferieopgaver til børnebørnene på PC'en. Hundene er i haven. Kenia kommer pludselig ind, går hen til mig og skubber med snuden, mens hun piver. Jeg kæler hende, men hun piver videre - og går så hen til havedøren.
Jeg rejser mig og følger efter hende ud i haven. Vilma står på den FORKERTE side af havelågen. Det var dét, Kenia ville fortælle - at frække Vilma havde forladt matriklen
sep 2017
okt 2023
okt 2010
feb 2018
Jeg opponerer over, at Susanne a-l-d-r-i-g har de positive briller på, aldrig selv forsøger at tænke ud af boksen og være proaktiv i forhold til den situation, hele familien er gidsler i. Efter min opfattelse er du, Susanne, mere en modspiller end medspiller, når det kommer til kommunen og deres tilbud om hjælp. Du skyder dig selv i foden ved at være så kontrær og på tværs, der ER muligheder, hvis du bare vil komme deres (helt berettigede) krav i møde. Ligesom alt andet her i livet går samarbejde altså to veje, du er nødt til at gå på kompromis og overveje din livsstil/hobby. Det nytter simpelthen ikke noget, at du insisterer på så massivt et kattehold + en hund, når det forhindrer din FAMILIE i at få den tiltrængte hjælp, det er simpelthen helt galt!
Grunden til, at jeg falder i med begge ben, hver gang denne snak kommer op herinde er, at jeg bliver virkelig forarget. Jeg kender flere, der står i lignende situation og som har måtte opgive ting, fordi deres helbred simpelthen ikke tillod det mere, mig selv inkl. jeg skal sove middagslur hver eneste dag mellem 2-4 timer, er du klar over, hvor mange ting, jeg går glip af? Hvor meget jeg har skulle forklare og forsvare mig? Nogle ting er uundgåelige, såsom fødselsdage m.v, og der klemmer jeg ballerne sammen og deltager, vel vidende, at det bider mig i røven flere dage efter. Men jeg klager ikke, fordi jeg HAR muligheden for det. Jeg er ikke lam og ligger bundet til en seng, ej heller gør du, Susanne.
Prøv nu for pokker at udnytte de funktioner, du har tilbage og gøre noget konstruktivt, ikke mindst for din families skyld.
Jeg skal være ærlig at sige, at havde min mand budt mig, hvad du byder din familie var jeg skredet for længst, også selvom jeg så skulle bo i en jordhule!
okt 2010
Og spændende ny regel med at kun de 2 anfører må tale til dommeren under kampen (dvs de andre spillere må ikke tale med dommeren)
okt 2010
okt 2010
okt 2010
okt 2010
Nej det blev annulleret pga off-side
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 393
Vi snakkede om, at det kunne ellers have været sjovt at være i Edinburgh ugen efter og drikke et par øller og se kamp hos den pub vi spiste ved, når nu Skotland skulle spille ugen efter - det er vi begge blevet enige om her til aften, at det er vi nu alligevel glade for, at vi ikke er ...
okt 2010
jan 2010
okt 2010
Og er pga det gået fra at have 2 hjemmevejledere til kun at have 1
Lige pt bruger jeg mest min hjemmevejleder som en form for psykolog, men når vejret bliver bedre skal jeg til at gå ture sammen med hende, så jeg kan få bevæget mig lidt mere..
Men når det er køligt (og også når det er koldt) gør det ondt for mig at gå tur.
okt 2010
okt 2010
okt 2010
jan 2010
På den anden side, vi danskere skal alligevel ikke snakke for højt om ydmygende kampe - 2-1 til San Marino gør sgu stadig ondt...
okt 2010
Men denne kamp var ret spændende ..
Dog håbede jeg lidt skotterne vandt (man er vel sønderjyde )
okt 2023
okt 2023
"Oplysninger om forsendelsen
Længde 0 cm
Højde 0 cm
Bredde 0 cm
Vægt 0.7 kg"
Den lyder ikke til at være der, men vejer 0,7 kg
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.410
Og så har mine hunde taget godt mod lille Abby.. eller Snabby som hun midlertidigt er navngivet (tror mine forældre er glade for hendes bisser nu er andetsteds fokuserede ) dårligt billede.. men motivet
jul 2012
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.301
Nuuur, en lille sort snapskildpadde
Vær glad for, at det ikke er en portugiser, min på 7 måneder var ellers blevet så dygtig, og jeg havde hverken rifter eller blå mærker, men nu er der gået teenager i hende, så det er bare forfra igen
feb 2011
Du har ikke søgt rengøring skriver du, er det noget de selv har fundet på de vil overveje at tilbyde, eller hvordan ? her i Aarhus får man godt nok ikke meget tilbudt ud af det blå uden selv at være opsøgende, med mindre det er meget grelt og åbenlyst for alle og enhver der er et behov ...
jul 2012
feb 2011
feb 2011
jul 2012
Det havde vi med små børn og ferie - meget bagage, klapvogn osv.
God tur.
okt 2010
jul 2012
okt 2010
Så putter man kartofler og de andre grøntsager ned i fadet til kyllingen (fordel dem rundt om kyllingen som et slags "halstørklæde")
okt 2010
Giv endelig en update
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.301
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.510
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.510
De er små, men de er der
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.957
De ligner orientalere
jul 2012
okt 2010
og så oven på bagepapiret, så slipper du for et skulle smøre fadet/bradepanden
Susanne - Okay
apr 2018
Er den ikk flot!
Ejerløs
De har persere som ejerkatte kun
jul 2012
apr 2018
Ligner jo en raceren !
Men de er alle slanke typer her
Kunne sikkert godkendes på udstilling tror du ikk
Nyt blod til racen - så kan jeg hente dem her på gaden utroligt
jul 2012
Kan jeg få den godkendt som Siameser med RIEX stamtavle, ville det også være fedt.
jun 2011
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.444
okt 2023
jul 2012
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.444
jul 2012
dec 2012
feb 2011
nov 2023
Følgere: 69 Svar: 262
Det er Lukas måde
okt 2010
Man kan få nogle der er billigere, men de er enten af dårlig kvalitet (fx renser uden at registrere om der er en kat eller ej i kassen = en kat der bliver forskrækket og måske ikke vil bruge bakke igen) eller så lille at der næsten kun er plads til en killingenumse derinde.
De "halv"automatiske hvor man selv vipper kattebakken til siden, så det der nu skal væk lander i en skuffe, er en del billigere
jul 2012
okt 2010
okt 2023
Det VAR en lille pakke, men 0 x 0 x 0 var den nu ikke
sep 2017
jul 2012
jul 2012
jul 2012
okt 2023
jul 2012
okt 2023
jul 2012
jul 2012
Den er jeg spændt på.
jul 2012
jul 2012
Heldigvis var de ikke hjemme, så de er selv uskadte.
okt 2010
jul 2012
okt 2023
Jeg håber, kattene blev bevidstløse og døde hurtigt og smertefrit.
Det er sådan en mareridtstanke hos mig - at der går ild i mit hjem, mens hundene er her alene og hjælpeløse.
okt 2010
jul 2012
okt 2010
okt 2023
Jeg glemmer ALDRIG, da min gamle mor ringede til mig (fra sin nabo) og sagde "Kan du ikke komme? Mit hus brænder".
En af hendes katte lå død i stuen - af røgforgiftning. Han havde mulighed for at komme ud, så jeg tror, han fik en nådig og smertefri død
jul 2012
jul 2012
jul 2012
Min tidligere avlskat er pludselig død i dag. Han blev kun 11 år. Ejer er stadig i shock. Han vil altid have en stor plads i vores hjerter.
dec 2012
Og Kondolerer
jul 2012
Tak Obster. Han var sådan en sød og kærlig dreng.
jul 2012
jul 2012
jul 2012
jul 2012
jul 2012
jul 2012
jul 2012
Vi har kigget på em ny sofa, men jeg synes godt nok at 19.000 er mange penge og 14.000 for et nyt bord. I dag tager vi en tur til My home, hvor vi har set en sofa til 7000.
okt 2023
Jeg har købt sofaer på DBA de sidste mange år, men jeg drømmer om en ny
okt 2014
Bevares, den kunne nok trænge til endnu en rens, men ellers er det verdens bedste sofa, som fra ny kostede 2500 på udsalg i daells bolighus.
Vores hjem med hunde og katte ville ikke egne sig til en sofa til +15000 kr.
jul 2012
okt 2023
Fedt med verdens bedste sofa, Louise Jeg købte en rigtig pæn brugt sofa for et par år siden. Den er praktisk i forhold til hundene og rigtig god at sidde i - men ELENDIG at ligge på. Den er hård som et bræt - næsten Jeg drømmer jævnligt om en ny brugt sofa Når jeg beslutter mig for at købe en, agter jeg at LÆGGE mig på den, inden jeg køber
okt 2014
jun 2011
okt 2023
maj 2009
Siden jeg blev syg har jeg sovet på sofaen, fordi jeg har svært ved at komme op og ned til første salen.
Jeg sidder jo aldrig selv i den, men i min gode ergonomiske lænestol.
Den sofa jeg har nu har jeg købt brugt på Facebook. Den ser nærmest ud som ny.
Det er en lædersofa som har kostet 25.000 kr fra ny, og som jeg har givet 1000 kr for.
Susanne, du skriver at du "sidder" dine sofaer igennem. Det kan nemt løses ved at du ikke altid sidder samme sted. Skift plads med jævne mellemrum, eller køb dig en ordentlig lænestol i stedet for.
jul 2012
jul 2012
jul 2012
maj 2009
jul 2012
Snik snak version 39